30. Sept
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal 1.november.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
åj det var lenge til! :/ er jo nesten hallveis i svangerskapet da..![]()
åj det var lenge til! :/ er jo nesten hallveis i svangerskapet da..![]()
Min ble sendt 4uker siden! Enda ikke fått svar. Ringte sykehuset og de har mottatt søknaden, men dato ikke satt. Skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid?!Venter på innkalling.. Ble sendt for 3uker siden ifølge legen
Åå, så kjedelig :-/ tenkte å ringe til sykehuset til uka for å høre. Mulig legen har glemt det bort, han er visst ganske stressa og har mye å gjøre... Venter...Min ble sendt 4uker siden! Enda ikke fått svar. Ringte sykehuset og de har mottatt søknaden, men dato ikke satt. Skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid?!
Oida, det hadde jeg sjekka opp ja.Er jo fem/seks uker siden jeg var hos legen og synes det er rart jeg ikke har fått innkallingen enda. Forrige svangerskap gikk det maks en uke fra kontroll til brevet lå i posten....tror jeg må ringe å sjekke.
Ordiner ul skal gjennomføres rundt uke 18. Dvs typisk i uke 17-19, dette for at terminberegningen skal være mest mulig korrekt. Oul går også greit i uke 20, er man i uke 15 eller tidligere, blir man ofte bedt å komme tilbake, for da er det for tidlig til å se alt skikkelig ( utviklingen av hjernen og hjertet spesielt).har heller ikke vært hos lege eller jordmor ennå, har time neste uke og da er jeg 13+3 så på tideMen trodde det var normal praktis å ha oul senere nå, hadde jaffal sist gang i uke 20 og de sa det var normalt for då var det lettere å se... stemmer det?