Innkalling til ord ul:)

Sikrima

Andre møte med forumet
Etter gårsdagen blodrama så hadde jeg ikke trodd at jeg skulle kunne glede meg til ny ul, men ettersom alt var ok igår så var det ekstra gøy å finne innkallingen i posten idag :) fått time 19.06 om akkurat 41 dager :):):) pluss at min etterlengtede lilla haremsbukse kom idag og. Hurra for dagen :)

Jeg er spent på når jeg får.
Legen ville ikke si hvor langt jeg var på vei, det ville jeg ikke få vite før på ordinær ul i uke 18.

Men hun tenkte jeg var ca 8 uker på vei i følge hennes beregninger. Spennende regning :p Så jeg håper innkallingen kommer du jeg evt kan endre tidspunkt om det blir feil

Men det bør være senest første uken i juli for mitt vedkommende :)

Og jammen kom den ikke i posten i dag. Har fått time 10 juli som blir lovlig sent og etter at vi har tatt ferie. Og timen kan ikke byttes står det. Noe irritert nå.

Og jammen kom den ikke i posten i dag. Har fått time 10 juli som blir lovlig sent og etter at vi har tatt ferie. Og timen kan ikke byttes står det. Noe irritert nå.

Stod i min innkallelse at det skulle store grunner til å flytte timen pga stor pågang (ikke formulert sånn men husker ikke akkurat hva som stod). Ring å si du har ferie så får du nok byttet!! Jeg fikk byttet, en liten hvit løgn her da for tenkte grunnen min ikke var god nok for dem selv om den var for meg ;-p

Legen sendte bestilling i dag på første kontroll så nå venter jeg i spenning!

Sent from my iPhone using BV Forum

Har termin den 4. november, men ble satt opp på OUL den 3. juli?? Haha, hadde vært 24, nesten 25 uker på vei da. Ringte opp og fikk ordnet det. Bare en glipp. Har nå fått OUL den 3. juni ;) yeeey, er da i uke 18. Under en måned igjen :)

Back
Topp