Innkalling til barepoliklinikken

LeneChr

Forumet er livet
Er dette vanlig å få?

For jeg har ikke spurt om å komme dit[&:]

Fikk brev i posten i dag nemlig med innkallelse til Thea på barnepoliklinikken på A-hus. Uten at det står noen grunn.

Det eneste er at for mange måneder siden ble det sendt henvisning til et annet sykehus (Aker) ang søvnopphold. Men så hørte vi aldri noe og legen mente det ikke ble noe av. Kanskje de har sendt det videre til A-hus?![8|]

Aner ikke jeg... Men vil ikke tro det er vanlig nei... Kanskje de har sendt det videre til A-hus da....?[8|]

ORIGINAL: LeneChr

Er dette vanlig å få?

For jeg har ikke spurt om å komme dit[&:]

Fikk brev i posten i dag nemlig med innkallelse til Thea på barnepoliklinikken på A-hus. Uten at det står noen grunn.

Det eneste er at for mange måneder siden ble det sendt henvisning til et annet sykehus (Aker) ang søvnopphold. Men så hørte vi aldri noe og legen mente det ikke ble noe av. Kanskje de har sendt det videre til A-hus?![8|]

Må vel være det. Det går jo ikke så fort i helse-Norge....[8|]

ORIGINAL: Juliansinmamma

Aner ikke jeg... Men vil ikke tro det er vanlig nei... Kanskje de har sendt det videre til A-hus da....?[8|]

sign [8|]

Er vel ikke noe man bare får uten videre. Har vel noe med den henvisningen å gjøre. Ring og hør du [:)]

Det er nok noe med ang henvisning.
jeg har og fått fra sykehuset ang polyppene til junior
[:)]

Oki, da er det nok det. Får ta en tlf å høre[:)]

Lucky: Polypper sier du?

Ja dem mener jo det er det som gjør at han snorker MYE, generelt tett i nesa og at han ikke vil spise noe særlig - At dem er for store
(husker kanskje problemene fra han var mindre?? er jo ikke så mye bedre akkurat)

Og hvis det blir med opperasjon så blir det ikke før han er 2 år+ det er en veldig omfattende opperasjon

ORIGINAL: ~Lucky~

Ja dem mener jo det er det som gjør at han snorker MYE, generelt tett i nesa og at han ikke vil spise noe særlig - At dem er for store
(husker kanskje problemene fra han var mindre?? er jo ikke så mye bedre akkurat)

Og hvis det blir med opperasjon så blir det ikke før han er 2 år+ det er en veldig omfattende opperasjon

Jeg fjernet polyppene da jeg var liten, og det var vondt ja!! Men det ble såå mye bedre i ettertid, så det var verdt det!!

Back
Topp