Innkalling oul..?

Pink

Elsker forumet
Sommerfuglene
Desemberlykke 2018
nå føler jeg meg litt smådum, men er dette innkalling til ordinær ultralyd...? Fikk bekreftet fødeplass der jeg ønsker i samme brev
Står ikke noe om ultralyd, og husker ikke hvordan innkallingen så ut sist heller

Det så veldig ut som innkallingen min. :)

Og jeg skal også på ullevåll.

Hvor langt er du på vei den datoen du har fått time?
Men brevet mitt så vel også sånn ut tror jeg

Fikk time når jeg er 18 uker ++, 31.juli :) Nå er jeg 10 uker :) måtte du vente lenge?
Fikk 18+ noe jeg og, men er på ferie da så blir 19+0 Når jeg er hjemme igjen:) Skal 6.juli:(

Spennende! Midt i ferien min og, men ingen konkrete planer ennå så får bare ta den tenker jeg :)
Jeg er ikke i landet før 5. juli så jeg hadde ikke så mye valg ;)

Jeg fikk også fra Ullevål idag... Jeg har ikke fått time før jeg er 19+4!

18 uker og noen dager, så må vel være oul ja :) herregud, spør først og tenker etterpå jeg :bored:
Pust. Bare å venne seg til, starten på ammetåka tenk.

Jeg fikk også fra Ullevål idag... Jeg har ikke fått time før jeg er 19+4!
Fint innafor ift når man skal ha OUL det da.
Ift å se på babyens hjerte er det best å gjøre etter 20 uker så du får trøste deg med det om du synes det er lenge å vente

Haha, tror jeg aldri har kommet ut av den fra forrige gang :wideyed::p
Var noen som sa til meg at man kunne skylde på den til de var 18 år så tenkte jeg skulle legge de 18 årene etter hverandre jeg...

Måtte dere vente lenge fra fastlege sendte henvisning til dere fikk innkallelse?

Måtte dere vente lenge fra fastlege sendte henvisning til dere fikk innkallelse?
Søkte selv. Tok vel en uke-halvannen før svaret lå i postkassa. Alt måtte gå på sneglepost...

Det tok 2 dager fra jeg var hos legen til innkalling lå i postkassa...! Ble mildt sagt overrasket :):):)

Back
Topp