Innkalling OUL

Jeg får ta en telefon ja tenker jeg :) Redd de skal sette opp time den uken vi er bortreist, men er vel lite sannsynlig at de sette opp når jeg er 17-18 uker på vei, iom at innkallingen ikke har kommet enda.
Jeg er 18 + 1 når jeg skal

Jeg er 18 + 1 når jeg skal

Jeg er tilbake i byen når jeg er 17+4, og så kommer jo helligdagene i påska. Regner med det går bra, men er vel like greit å ringe. Tenkte de skulle på noen dager ekstra på seg, men nå er tålmodigheten slutt altså! :p Fint å ha noe å se frem til her jeg ligger på sofaen :)

Jeg er tilbake i byen når jeg er 17+4, og så kommer jo helligdagene i påska. Regner med det går bra, men er vel like greit å ringe. Tenkte de skulle på noen dager ekstra på seg, men nå er tålmodigheten slutt altså! :p Fint å ha noe å se frem til her jeg ligger på sofaen :)
Har hørt at noen har fått innkallelse i påska også.. Har du ringt?

Har hørt at noen har fått innkallelse i påska også.. Har du ringt?

Fikk første dag etter påske! Perfekt, er 18+3 da :) Fant meg ikke i systemet, så mest sannsynlig skjedd en feil. Kunne ikke være helt sikker på dette, da hun måtte ha min siste mensdato for å kunne lete mer omstendig.. Synes det var litt merkelig at de måtte ha den for å lete i systemet. Med min siste mensdato hadde jeg vært 19-20 uker på vei nå :p Uansett, nå er det bare å telle ned <3

Back
Topp