Innkalling OUL

Himla

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
It's gonna be May 2019
Har ventet i over tre uker på innkalling til OUL nå. Flere som har ventet så lenge? Er 15 uker på vei, så synes det er på tide nå! Er fra Trondheim.

Fikk innkallese 1-2 uker etter jeg hadde vært hos jordmor. Men oul blir ikke før jeg er over 20 uker på vei, så det er litt sjipt!

Du kan jo ta en telefon til sykehuset å høre, vet noen har ringt å da fått time over telefon

Jeg ringte til St.Olavs sist svangerskap, da det tok lang tid. Sa bare at mannen var mye ute å reiste, så jeg lurte på om de kunne sette opp en time.. Fikk over tlf

Ville ringt, henvisning eller noe kan ha blitt borte i posten. Har i mine 2 svangerskap fått inkalling i posten 1-2 uker etter at henvisning er sendt til st. Olavs. Men har og hørt at de kan være litt treige der og ikke sende ut før 3 uker før timen.

Her fikk æ innkallingen 2-3daga etter henvisning var sendt, så ringte æ dem igår for å få endra time pga at samboeren e borte på jobbreise akkurat den uka vi hadde fått time og den nye innkallingen hadde æ I posten idag...

Jeg skal også ha time i Trondheim, men jeg ringte bare å bestilte time etter det tok tid fra legen sendte brev. De syntes det var rart at det ikke var satt opp noen time enda da (tror det var gått 2 uker), så de bare satt opp en time. Siden jeg snakket med de samtidig, så fikk jeg satt opp en dato som passet :-)

Nå skal ikke jeg på OUL likevel, men fikk brev fra St. Olavs etter akkurat 1 uke. Skulle gjerne gitt deg timen min

Tok nesten 3 uker fra jeg fikk svar fra st.olavs. Jeg ville ikke stresset enda, det er jo enda flere uker til du skal inn uansett :-) men om du vil så kan du jo ringe å høre om de har mottatt henvisningen.

Har ventet i over tre uker på innkalling til OUL nå. Flere som har ventet så lenge? Er 15 uker på vei, så synes det er på tide nå! Er fra Trondheim.
Jeg bor i Trondheim jeg også, og jeg måtte ringe til KB sentret! Ventet i nesten 14 dager. Så bare ring nedover å spør om di har fått henvendelsen fra legen din :)

Venter selv på innkallelse. Var hos legen på torsdag. Er 11+3 idag

jeg og var hos legen på torsdag, sjekker postkassen flere ganger for dagen:p er straks bikket 16 uker da, så vil gjerne ha time snarest! :p

Jeg ventet i litt over 2uker før jeg fikk sms om timen, brevet kom vell etter litt over 3uker om jeg husker rett. Ring å hør om de har fått søknaden ;)

Jeg får ta en telefon ja tenker jeg :) Redd de skal sette opp time den uken vi er bortreist, men er vel lite sannsynlig at de sette opp når jeg er 17-18 uker på vei, iom at innkallingen ikke har kommet enda.

Back
Topp