Innkallelse ordinær UL

Linne86

Glad i forumet
Mailykke <3
Junilykke 2020 ♡
Da har jeg endelig fått innkallelse til ordinær ultralyd. Men, jeg har fått time 3.januar, det er nå sååå lenge til :( Jeg er da 19+2. Hadde et håp om å få time før jeg skal hjem til familien i juleferien, så jeg vet at alt er bra. Jeg ringte å prøvde å få bytta, men det gikk ikke. Tidligste timen jeg kunne få var den 26.desember, men da er jeg hjemme på juleferie 5 timer unna Trondheim :( Hadde gledd meg til å få vite kjønnet i jula...

Æsj altså, flere enn meg som må vente så lenge?

Uff er kjedelig med den ventinga altså, venter vi ikke nok?:) har ikke fått timen enda, men hun sa i dag at det ble mellom 19 å 26 des:)

Vår etterlengta skatt ventes 17mai<3

jeg var visst heldig, var redd for å få først i januar, eller midt i jula da vi skal til svigers i sverige. Men fikk 12 desember jeg da, overrasket. gleder meg :)

Fikk egentlig time 17. januar, da ville jeg vært 22 uker på vei. Sa at dette var lite aktuelt, og heldigvis fant de en løsning :) Fikk brev i dag om at vi skal inn 10. desember!

Sent from my iPhone using BV Forum

Å, så heldig du er som fikk bytta! :)

Jeg skal 2januar og er 11 uker i dag så... kjedelig og vente! Men men ikke mye å gjøre med det desverre

Er 26 tidligste dem har ledig altså? :o
Åneii jeg som ikke har fått tildelt timen en gang enda... er 17/18 uker på vei uka før juleferien så det hadde jo vært perfekt å fått kommet inn da!! meen får vel langt uti januar da :( faen :p vil ha så tidlig som mulig (a)

Er 26 tidligste dem har ledig altså? :eek:
Åneii jeg som ikke har fått tildelt timen en gang enda... er 17/18 uker på vei uka før juleferien så det hadde jo vært perfekt å fått kommet inn da!! meen får vel langt uti januar da :( faen :p vil ha så tidlig som mulig (a)

Tidligste jeg kunne få var 26.desember, pga at jeg da er 18 uker på vei. De ville ikke ha meg inn tidligere, for det var ganske fullt, og sånn at jeg ikke skulle ta plassen til noen andre som kanskje må ha time den uka, som er lengre på vei enn meg. Hvis du skjønner? For jeg kunne tenkt meg time den 20. desember, men da er jeg bare 17 uker.

Så det var to grunner til at jeg ikke fikk time tidligere: At jeg ikke er langt nok på vei (de vil helst at vi skal være rundt 18-19 uker, ikke 17 uker) og at det begynner å fylle seg opp med timer.

Kan jo hende du får time tidligere enn meg hvis du er lengre på vei enn meg da :)

Tidligste jeg kunne få var 26.desember, pga at jeg da er 18 uker på vei. De ville ikke ha meg inn tidligere, for det var ganske fullt, og sånn at jeg ikke skulle ta plassen til noen andre som kanskje må ha time den uka, som er lengre på vei enn meg. Hvis du skjønner? For jeg kunne tenkt meg time den 20. desember, men da er jeg bare 17 uker.

Så det var to grunner til at jeg ikke fikk time tidligere: At jeg ikke er langt nok på vei (de vil helst at vi skal være rundt 18-19 uker, ikke 17 uker) og at det begynner å fylle seg opp med timer.

Kan jo hende du får time tidligere enn meg hvis du er lengre på vei enn meg da :)
Det blir spennende å se, men jeg skal forberede meg på at det blir i januar!! :))

Jeg skal ikke til legen før i neste uke, men håper og regner med at jeg får time il ultalyd før jul! Jeg er nå snart 14 uker, og skal jeg vente til etter jul er jeg jo langt over 20 uker! Håper ikke det at jeg har "sen" legetime gjør at jeg ikke får min ultalyd i uke 17-19 som normalt.. (jeg vil være i uke 19 ca 14 des.)

Jeg skal ikke til legen før i neste uke, men håper og regner med at jeg får time il ultalyd før jul! Jeg er nå snart 14 uker, og skal jeg vente til etter jul er jeg jo langt over 20 uker! Håper ikke det at jeg har "sen" legetime gjør at jeg ikke får min ultalyd i uke 17-19 som normalt.. (jeg vil være i uke 19 ca 14 des.)

Nei, det gjør nok ingenting. De vil helst ha oss inn rundt uke 18. Så tipper du får time før jul ;) Men skal ikke si det for sikkert, men jeg regner med at du får det :) Du er 3 uker lengre på vei enn meg også.

Jeg må nok bare innse at det er sånn å ha termin på slutten av mnd. Da får jeg OUL senere enn dere også...

Det blir spennende å se, men jeg skal forberede meg på at det blir i januar!! :))

Ser på terminlista at vi har termin samme dag ;) Så mulig du får innkallelse til OUL i januar også. Men hvis du er i Trondheim i juleferien, så har du jo mulighet til å bytte time til sent i desember. Bare å ringe inn å spørre om det er mulig å få bytte time :) Jeg har ikke mulighet til å ha time i jula pga at jeg er bortreist.

Har ikke fått innkallelse ennå jeg. Men vi skal snart på ul privat og ser alt bra ut og kanskje vi ser kjønn, så kan det hende jeg skipper oul.

Back
Topp