Innholdet i babypakkene "gratispakkene"

Fikk lapp i posten igår. Bestilte for lenge siden, men de sender ikke ut før ganske nærme termin/etter termin. Innholdet: image.jpg
Nå har vi ekstremt mange pakker våtservietter vi egentlig ikke har lyst til å bruke på babyen. Fine å ha i bilen da :)

Oi, det var mye i rimi-pakka! Jeg har også mange pakker med våtservietter som jeg egentlig ikke vil bruke når jeg skifter bleie, hvertfall ikke i begynnelsen.
Men så lenge de ikke er åpna holder de jo kjempelenge. Fine å ha i bilen og f.eks. på toget som jeg kommer til å ta mye. Mamma og pappa bor i Oslo, så da blir det nok mange togturer dit for å besøke dem:) (har ikke lappen)

ImageUploadedByBV Forum1392647861.534894.jpg

Rimi pakken, syns egentlig det var ganske mye i den selv om kanskje ikke alt blir brukt :)

Rimi nede i gata var tomme for sånne pakker :( Må finne en annen Rimi, for den pakka så da veldig bra ut! :)

Rimi nede i gata var tomme for sånne pakker :( Må finne en annen Rimi, for den pakka så da veldig bra ut! :)
Uff, håper at Rimi her ikke er tom, for vi har bare en Rimi i byen. Vi skulle få lappen i uke 9, er vel denne uka det?

Fikk Rimilappen i posten i dag. Har henta apotek 1 sin, den var fin, men var nok fra desember, for det foreldre og barn magasinet som låg oppi var julemagasin. Så har lest masse koselig førjulstoff i dag :P Skal hente rimi, kiwi og vitus apotek i morga :)

Fikk Rimilappen i posten i dag. Har henta apotek 1 sin, den var fin, men var nok fra desember, for det foreldre og barn magasinet som låg oppi var julemagasin. Så har lest masse koselig førjulstoff i dag :P Skal hente rimi, kiwi og vitus apotek i morga :)
Jeg fikk blad fra i fjor sommer jeg ;-)

Fikk ny apotek1 pakke, da endel manglet i den første! Å bladet ++ var annerledes, så da fikk jeg den oppdaterte versjonen også :) Var mest fornøyd med Rimi og apotek1 sist også! Så gleder meg til sambo skal hente Rimi pakken :D

Har hentet vitus sin. Den var skikkelig dårlig. Skuffet. Stor forskjell fra Rimi sin som er den eneste jeg har rotet meg til å hente..

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk ny apotek1 pakke, da endel manglet i den første! Å bladet ++ var annerledes, så da fikk jeg den oppdaterte versjonen også :) Var mest fornøyd med Rimi og apotek1 sist også! Så gleder meg til sambo skal hente Rimi pakken :D
Hvordan vet du at ting manglet?

Hvordan vet du at ting manglet?
Fordi jeg har sett hva "alle andre" har fått i pakkene sine :) Viste at andre hadde fått MAM flaske bl.a :)

Fordi jeg har sett hva "alle andre" har fått i pakkene sine :) Viste at andre hadde fått MAM flaske bl.a :)

Jeg har har heller ikke fått sånn mam-flaske! Kanskje jeg kan få en ny også da?

Jeg har har heller ikke fått sånn mam-flaske! Kanskje jeg kan få en ny også da?
Jeg hadde egentlig ikke trengt den nye mailen, forklarte det på apoteket og fikk ny :) Sjekket at flasken var der denne gangen før jeg dro :P

Jeg hadde egentlig ikke trengt den nye mailen, forklarte det på apoteket og fikk ny :) Sjekket at flasken var der denne gangen før jeg dro :P

Viste ikke mailen jeg heller, holdt på å finne den fram da hun så på magen min og sa at hun kunne se at jeg var berettiget til å få en:P

Heldig! Vil heller ha litt sommer enn jule inspirasjon akkurat nå! Greit jeg pleier å vere ute i god tid med juleforberedelser, men februar er litt vel tidlig selv for meg :p Gleder meg mer til sommern ;)

Hehe... Ja slik sett så. Men hadde jo alt lest det ;) Får det i posten jeg, så for min del så var det bare å kaste det bladet. Hadde det i bunken min fra før liksom :-P

Er nok flere som har gamle pakker liggende.
Med guttungen sin 6 måneders pakke ( var libero), fikk vi en så gammel pakke i butikken at grøtpulveret som fulgte med var utgått og bleiemønsteret var fjorårets up and go. Fikk helt ny pakke i posten med beklagelse.

Back
Topp