Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, håper at Rimi her ikke er tom, for vi har bare en Rimi i byen. Vi skulle få lappen i uke 9, er vel denne uka det?Rimi nede i gata var tomme for sånne pakkerMå finne en annen Rimi, for den pakka så da veldig bra ut!
![]()
Er i uke 8 nåUff, håper at Rimi her ikke er tom, for vi har bare en Rimi i byen. Vi skulle få lappen i uke 9, er vel denne uka det?
ÅjaEr i uke 8 nå![]()
Jeg fikk blad fra i fjor sommer jeg ;-)Fikk Rimilappen i posten i dag. Har henta apotek 1 sin, den var fin, men var nok fra desember, for det foreldre og barn magasinet som låg oppi var julemagasin. Så har lest masse koselig førjulstoff i dagSkal hente rimi, kiwi og vitus apotek i morga
![]()
Heldig! Vil heller ha litt sommer enn jule inspirasjon akkurat nå! Greit jeg pleier å vere ute i god tid med juleforberedelser, men februar er litt vel tidlig selv for megJeg fikk blad fra i fjor sommer jeg ;-)
Hvordan vet du at ting manglet?Fikk ny apotek1 pakke, da endel manglet i den første! Å bladet ++ var annerledes, så da fikk jeg den oppdaterte versjonen ogsåVar mest fornøyd med Rimi og apotek1 sist også! Så gleder meg til sambo skal hente Rimi pakken
![]()
Fordi jeg har sett hva "alle andre" har fått i pakkene sineHvordan vet du at ting manglet?
Jeg har har heller ikke fått sånn mam-flaske! Kanskje jeg kan få en ny også da?Fordi jeg har sett hva "alle andre" har fått i pakkene sineViste at andre hadde fått MAM flaske bl.a
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg hadde egentlig ikke trengt den nye mailen, forklarte det på apoteket og fikk nyJeg har har heller ikke fått sånn mam-flaske! Kanskje jeg kan få en ny også da?
Viste ikke mailen jeg heller, holdt på å finne den fram da hun så på magen min og sa at hun kunne se at jeg var berettiget til å få enJeg hadde egentlig ikke trengt den nye mailen, forklarte det på apoteket og fikk nySjekket at flasken var der denne gangen før jeg dro
Sent from my iPhone using BV Forum
Heldig! Vil heller ha litt sommer enn jule inspirasjon akkurat nå! Greit jeg pleier å vere ute i god tid med juleforberedelser, men februar er litt vel tidlig selv for megGleder meg mer til sommern
![]()