Inngangsparti!

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Vil du fortelle om eller (gjerne) vise ditt inngangsparti? [:D]

Heiv vekk vinter-dekorasjonane igår, sjølv om det framleis er ein god meter med snø igjen så skal eg tviiiiinge fram våren! Så derfor treng eg inspirasjon [;)]

Ikke stort mye der, annet enn ett forsøk på bjørkehjerte [8D]

Henger på døren.. Ellers er det ikke noe annet utenfor inngangen [8D]

Tenkte å gå ut å ta bilder,men det bøtter ned her nå så tror jeg prøver meg i morgen eller i kveld[8D]

Uansett så skal vi male eller bytte inngangsdøren. Jeg har kjempe lyst på en dobbel dør med glass i begge siden vi bor på gård[:)]
Ellers så har jeg en blomsterpotte med et velkommenskilt og lyng oppi,et emaljeskilt på døren,to lyslykter og en solcellelampe på andre siden av trappen[:)]

edit: Det ligger masse bjørkekvister der også,som skulle bli et bjørkehjerte før vinteren,men de er så tørre nå så jeg må få plukket nye så jeg får laget meg et stort hjerte til døren[:)]

Skjønnar at bjørkehjerter framleis er poppis [:)] Eg fekk nyss om dette for to år sidan, og har lagde eit då som eg har hatt sidan [:)] Men kan tenke meg å lage eller kjøpe eit nytt ganske snart, mitt er blitt litt glissent..idag kjøpte eg to potter med mange spirande påskeliljer oppi, når barnet er i seng om ein halvtime skal eg ut å rydde litt og plante ut [:D]

Og så kjøpte eg ei stor trollhassel-grein, lurer litt på kva eg skal gjere med den...nokon som har ei lur dekorasjonsvariant med trollhassel? [:)]

Back
Topp