innevær!

amaryl

Forelsket i forumet
for ett drittvær... kjenner at jeg egentlig er glad jeg er hjemme å ikke på påskeferie[:D]

så da har dagen blitt brukt til å kose oss inne. har laga pizza og verdens beste (kvæfjord kake) og nå blir det spising som er det neste før barne tv og kveldskos[:D]

hva har dere brukt dagen på?

ha en fin dag videre alle sammen[:D]

Vi våknet til litt sol i dag:) det var veldig deilig. og planen var å ut å gå tur, men så kom det masse kynner å da orka jeg ikke det:( nå har vi nettopp kommet hjem fra en deilig lammelår middag hos svigermor :) gud å herlig å komme til ferdig middag inni mellom:) så nå skal jeg slappe litt av før jeg skal prøve meg på en liten gå tur.( har ei tulle som synes det er veldig gøy å stange i ribbeina min, det begynner å bli veldig sårt nå:()  været er selvfølgelig ikke det beste nå, men det er opphold[:D]

Ha en kjempe fin dag videre[:D][:D]

Her er det sol og 9 varmegrader, så vi har hatt årets første grillrunde og piknik på verandaen. Veldig koselig[:D]

Er jo mini sin første påske[:D]

Her har det også vært sol, men sur vind.
Så dagen har jeg brukt til å bake tre sorter muffins og drømt meg vekk i kaker og annet lurt.. [;)] Og litt forefallende husarbeid har jeg også gjort...

Hatt utrolig nydelig vær idag så har tilbringt dagen på hytta på kysten. Grilla på bål og vært ute stortsett hele dagen [:)] Solbrent <3 [8|]

Åå, må si jeg misunner dere som har sol altså!! ;)

Her bare regner og blåser det.. først i går kveld kom det litt sol frem..

Vi skulle egentlig ut på grilltur igår. Jeg får helt fnatt av å sitte inne maaaaange dager på rad og gjøre ingenting.. GJESP!
Men vi våknet til skikkelig regnvær og blåsevær... Med mannen og Adele Sofie som netopp har vært forkjølet, så fant vi ut at det ikke var lurt å gå ut..

Så da ble det tur på kino for å se Pelle Politibil istedetfor. :) Kjempeartig film. :)
Når vi kom hjem fikk vi en tlf fra et vennepar m barna som ville komme på besøk. De ble her i flere timer, så det var kjempekoselig. Herlig for AS å ha noen barn å leke med!!

Idag er planen igjen, å dra på grilltur. Dete r innmari grått og regntungt nå, men det blåser ikke. Så vi får kle oss innmari godt, og ta med mye ved. :)

Men jeg savner sola, sånn at jeg kan kose meg på den endelige snøfrie verandaen vår!

Back
Topp