Innetempetatur

Har vi samme svigermor? ;)
Hæhæ ja kanskje det!

Hun er god hun altså, var ikke hun som skulle henges ut - hjemme hos mamma er det omvendt for gubben kreperer når mamma kjører sin vanlige sprengfyring. Der står alt av varmekabler på 30 og stuetempen er nok aldri under 26 om hun er hjemme og fyrer.

Er en frysepinne jeg også. Har ca 25 grader inne. Har som regel teppe på meg når jeg ligger i ro i sofaen. Var helt omvendt før, men etter lillebror kom fryser jeg utrolig lett. Har varmepumpa "kun" på 22 grader, men da bruker det å ligge rundt 25 :)

Jeg trives også best i varme. 24-25grader.
Men forventer ikke det når jeg er hos andre..
Nja, jo 24-25 grader forventer jeg. Klarer ikke sitte i en stue over lengre tid om det er særlig lavere. Har hendt jeg har gått og lagt meg fordi det er så kaldt. Da med ull fra topp til tå og dyne over. Er gjerne da så kald på nesen at den renner.

Er en frysepinne jeg også. Har ca 25 grader inne. Har som regel teppe på meg når jeg ligger i ro i sofaen. Var helt omvendt før, men etter lillebror kom fryser jeg utrolig lett. Har varmepumpa "kun" på 22 grader, men da bruker det å ligge rundt 25 :)

Jeg har lurt litt på om det kan være fordi jeg sliter med mye lav hb og generelt litt jernmangel.

Er verre etter fødselen ja, men det kan vel og være fordi jeg blir gretten hvis jenta mi må gå med ull hele dagen om hun er inne. Og særlig fordi jeg syns det er fælt å skulle bade henne på et bad det jeg fryser med masse klær på!

Blir det varmere enn 23 grader inne her, så sliter jeg. Jeg får vondt i hodet og blir lett svimmel om det er for varmt, og ikke snakk om at jeg får sove.

25-26 grader. Er en fryse pinne både meg og mannen. Me har varmepumpe enkelt å få Upp temp

Her er det 20-22 grader, litt kaldere på kaldeste vinter og litt varmere når sola virkelig står på. Det er ypperlig for oss, jeg er litt mer frossen enn mannen og sitter gjerne med teppe i sofaen, men er jeg i aktivitet så går det helt fint, med bukse og t-skjorte/genser. Babyen vår er så varm av seg at vi kunne ikke hatt det varmere uansett :-) Blir slapp og tung i hodet om det er for varmt.

25 grader er perfekt. Hater å måtte kle på meg inne for å ikke fryse..

21-22 grader er perfekt for meg her hjemme! Men vi har gulvvarme i alle rom, og DET er stor forskjell med hus uten. Jeg kan godt sitte i 25 grader og fryse, hvis jeg er kald på føttene, brr.....

Back
Topp