Innesko

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Hva slags innesko bruker barna deres i barnehage? Leon er ikke noe glad i å ha sko på bena, han nekter da ofte å gå, eller tar de av seg hvis han får til det[8|] Men vi har noen gode sandaler vi kjøpte når vi var på ferie i Spania som han gikk med hver dag der. Er det mulig å bruke det som innesko eller må de være tøfler?

Vi bruker da myke tøfler. Junior går litt med sko, men det blir for varmt. Så i min barnehage får barna gå med det de vil.. det er heller ikke påbudt med innesko (selv om noen barnehager argumenterer for brann..så er det ikke pålagt.) [:D]

Hos oss er det like velkomment med sandaler som med tøfler.

Iver bruker sånne myke innesko for han kryper mest fortsatt.

Patrick bruker sånne Sokker med skinn under, liksom. Lurer på om de heter mokasiner..??

Noe a'la dette:

http://www.smarteprodukter.as/admin/common/GetImg.asp?FileID=1314&xsize=280

Her går det også i sokkar med skinn under, men enkelte dagar har han gått utan. Eg trudde det var fordi han ikkje skulle frysa, så eg har ikkje tatt på han tøflar når han har hatt tjukke sokkar. Personalet har ikkje gjort det heller.

Markus går ikke i bhg men bruker disse hjemme
øf
Jeg er kjempefornøyd! Er sånne myke skinntøfler.
Vi har noen store unger i bhg som bruker "skikkelige" tøfler i stoff og de er svette i beina.

Bruk hva du måtte ønske selv:) Sånne sokker med skinn under, om du skjønner, som fåes kjøpt på polarn o pyret, H&M, Lindex, osv er veldig greie synes jeg. Junior bruker slike både hjemme og i bhg.

Her bruker de ikke innesko/tøfler eller noe i barnehagen! Ønsker helst bare vanlige sklisokker! Men det er rett å slett fordi det er gulvvarme alle steder i barnehagen,så det blir rett å slett for varmt med sko/tøfler osv![:D][:D]

Her kan de bruke hva de vil. Jeg har til nå brukt sklisokker, for han går så lite, og må ha hjelp når han skal gå ennå, så venter med innesko så lenge.

Kristoffer går bare i sokkelesten[:)] For så små føtter er det egentlig best å gå barbeint, så foten får utvikle seg riktig[;)] Her har vi verken inne- eller utesko siden jeg bærer Kristoffer ute uansett...[:)]

Stine bruker også sånne sokker med skinn under. Fikk beskjed om at de helst skulle ha noe på beina, endten tøfler eller sklisokker. Tror ikke de bryr se om det er sandaler eller ei.

Back
Topp