Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gutten min er 13 mnd og går ikke..... Lurer sånn på hva han skal ha på beina inne i bhg nå....han har sånne skinntøfler men føler de blir kalde nå siden det er kaldt på gulvet... forslag?
Har alltid hatt sandaler til sønnen min i barnehagen. Jobber i barnehage selv og ser at disse ofte sitter bedre på bena da de kan stilles inn. Heller en raggsokk i sandalen enn en tøffel som faller av hele tiden [;)]
Jeg jobber i barnehage selv, ser at den beste inneskoen er skinntøfler. Sitter godt på foten, antiskli, myke og lette! Anbefaler Bobux sine, de er ekte skinn. Skinnet gjør at foten ikke blir klam og kald, men holder seg varm. Bobux kan feks kjøpes på nett hos http://www.lille-venn.no
Her bruker hun ikke noe annet enn vanlig sokker/ullsokker! Men her blir det fort for varmt med sko/tøfler eller noe, for de har gulvvarme der da! Å det regner jeg med det er alle andre plasser å, ihvertfall på småbarnsavd![:)]