Innesko i bhg

Lillasin

Elsker forumet
VIP
Hvilken type har dere?

Har en småen på 1 år som har sånn skinnsokker (mokkasins) men de sklir av hele tida...

På avdelingen til sønnen min er det varme i gulvet. Han har som regel bare ullsokker med antiskli. Hvis han bare har tynne ullsokker eller bomull, har han "gymsokker". Han er snart 2.

Sandaler helst. Men det var litt vrient å få tak i midtvinters, så nå har hun ulltøfler. Fine, men alt for varme.

Bruker sånne skinntøfler jeg har bestilt fra Canada. Strikk bak på foten som holder den på plass, myk såle.
Jeg hadde ikke orket å ha på sko/sandaler så mange timer pr dag, så vil helst ikke at de skal ha det heller.
Lettere for de å ta av og på også.

nå er lillegutt 4 og han har crogs... de fleste har det egentlig :)

Fotterapauter og andre fagfolk får kramper av disse skoene og håper de forsvinner. Null støtte til foten, da den kan sveipe frem og tilbake inni skoen (brede) og ingen hælstøtte. Men er enig i at de er gode å gå i ja :).

Fotterapauter og andre fagfolk får kramper av disse skoene og håper de forsvinner. Null støtte til foten, da den kan sveipe frem og tilbake inni skoen (brede) og ingen hælstøtte. Men er enig i at de er gode å gå i ja :).
Ja, ser ikke 1 åringen i dem jeg...

Begge har skinnsko/tøfler:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hvilken type har dere?

Har en småen på 1 år som har sånn skinnsokker (mokkasins) men de sklir av hele tida...

Anbefaler sandaler med god støtte til 1åringer.. Bedre støtte og de sitter på foten. Mye tøfler faller av hele tiden.. Jobber som pedleder på småbarnsavd.

Guttungen har gymsokker synes de er geniale..

Vi har gått fra sånne gymsokker, til sandaler og nå har han pirattøfler fra superfit! De har god og myk gummisåle og støtte til ankelen :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Sokker bare, bruker ikke innesko i bhg.
Hadde vi brukt det så hadde det blitt skinnøfler

Back
Topp