Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må de få hyller å sette skoa iDe bruker på skolen helt til den ene skoen "forsvinner". De sier at det er vaskedama som drar de med seg bortetter gangen når hun vasker....
Tenker du at de skulle bært de ut? Når brannalarmen går, så må man ut..
Her får de ikke ha sjokolade på seg inne på skolen hvertfall. Kan sikkert være andre regler ved andre skoler.
Og pga frøkna vet akkurat det samme passer hun på å ha tørre sokker for tøflene de bruker hu ikke![]()
Jo men nå var det jo snakk om at det var noen som ikke hadde innesko i utgangspunktet. Og en stor andel av barna tar av seg skoene hele tiden, uansett hvor mange ganger en tar de påNei. Men når det står innesko på plassen til barnet så er det virkelig fult og helt de ansatte sitt ansvar at disse er på...
Kanskje det er like greit at de ikke får ha på seg sjokoladehadde sikkert vært litt klissete utover dagen
![]()
Hun siterte vel i utgangspunktet mitt innlegg der jeg skrev at vi har skinntøfler i bhg, men de ansatte tar de aldri på etter de har vært ute. Her kan han ikke ta de på selv, og når heller ikke opp i hyllen sin der de er. Han tar de ikke av selv, ikke hjemme i alle fall. Jeg bare syns det er unødvendig av bhg og gi beskjed om at de må ha tøfler/innesko når de ikke brukes. Det var bortkastete penger for min del.Jo men nå var det jo snakk om at det var noen som ikke hadde innesko i utgangspunktet. Og en stor andel av barna tar av seg skoene hele tiden, uansett hvor mange ganger en tar de på![]()
Jo men nå var det jo snakk om at det var noen som ikke hadde innesko i utgangspunktet. Og en stor andel av barna tar av seg skoene hele tiden, uansett hvor mange ganger en tar de på![]()