Innesko i bhg og skole?

Brukte ikke i bhg, men på skolen bruker de innesko

Ja, snupp har innesko med god gummisåle som ikke sklir av foten og som er fin for frøkner som lærte å gå for noen mnd (og de som krabber :) )

Sjeldent, han hatar å ha på seg innesko. Så vidt han beholder sokkane på.

I bhg her må de ha noe så de ikke sklir på gulvet. Så har en blanding av div antisklisokker og tøfler.

Ja, han har ordentlige sandaler (Viking) som han bruker på skolen. Han hadde glemt å ta dem på en dag og akkurat den dagen var det selvsagt brannøvelse. Det var pøsregn/sludd og 0 grader ute. Han ble klissvåt, iskald og selvsagt syk i etterkant. Den sykdommen hang i i tre uker..... Han hadde grått mens de sto ute, for han var så kald som han omtrent aldri hadde vært. Det ble en kostbar lærepenge for ham, stakkars :(. Enda godt skifteklær var på plass i hyllen hans. Tror ikke han glemmer å ta på seg inneskoene flere ganger, gitt.

Han har inne skor men de brukes desværre ikkje ofta . De ligger litt her og der

Tenker du at de skulle bært de ut? Når brannalarmen går, så må man ut..

Nei. Men når det står innesko på plassen til barnet så er det virkelig fult og helt de ansatte sitt ansvar at disse er på...

Knærten nekter å ha på seg, drar dem bare av. Går i strømpebukse inne.

Her får de ikke ha sjokolade på seg inne på skolen hvertfall. Kan sikkert være andre regler ved andre skoler.

Og pga frøkna vet akkurat det samme passer hun på å ha tørre sokker for tøflene de bruker hu ikke :P

Kanskje det er like greit at de ikke får ha på seg sjokolade :p hadde sikkert vært litt klissete utover dagen :D

Nei. Men når det står innesko på plassen til barnet så er det virkelig fult og helt de ansatte sitt ansvar at disse er på...
Jo men nå var det jo snakk om at det var noen som ikke hadde innesko i utgangspunktet. Og en stor andel av barna tar av seg skoene hele tiden, uansett hvor mange ganger en tar de på:)

Jo men nå var det jo snakk om at det var noen som ikke hadde innesko i utgangspunktet. Og en stor andel av barna tar av seg skoene hele tiden, uansett hvor mange ganger en tar de på:)
Hun siterte vel i utgangspunktet mitt innlegg der jeg skrev at vi har skinntøfler i bhg, men de ansatte tar de aldri på etter de har vært ute. Her kan han ikke ta de på selv, og når heller ikke opp i hyllen sin der de er. Han tar de ikke av selv, ikke hjemme i alle fall. Jeg bare syns det er unødvendig av bhg og gi beskjed om at de må ha tøfler/innesko når de ikke brukes. Det var bortkastete penger for min del.

Innlegget jeg skrev dette på var det snakk om at sønnen hadde innesko men at de ansatte ikke satt de på når de hadde vært ute... Og ja, da hadde jeg blitt forbanna....

Har skinntøfler, ikke alltid hun har de på når vi henter. Men vi tar de på om morgenen om de er inne.

Back
Topp