Inneklemt fridag

I turnusen hadde jeg fri igår og idag men skal i teorien jobbe lørdag og søndag. Men et sykemeldt så blir ikke jobbing da:-)

Har egentlig planleggingsdag, men har jobbet den inn på kveldstid :) mann og barn har også fri, så vi nyter dagen utendørs :)

Jeg er i permisjon, mannen studerer hjemmefra, og bhg og skole har planleggingsdag

Jeg er hjemme i permisjon og det er mannen også (velferdspermisjon i forbindelse med fødsel), og bhg er stengt. Så alle er hjemme. Vi har reist på hytta. :)

Vi har hatt fri. Sov lenge, hadde en god frokost, og nå har vi akkurat komt hjem etter noen timer i svømmehallen. Nå er planen å få ut møblene på terrassen, så det er klart for grilling resten av helgen. Taco og idol i kveld :D

Vært på jobb i bhg i dag, kosa oss masse i nydelig vær!! Lillefrøkena har hatt fri sammen med bestemor da det var planleggingsdag i hennes barnehage!

Jobber på sykehjem så hver dag er arbeidsdag. Men skolen og bhg hadde fri idag. Og siden mannen jobber i barnehagen må han stille på planleggingsdagen, så jeg måtte bytte vakta mi idag og være hjemme med barna mot å jobbe søndag. Litt kjipt men..

Skolebarnet har hatt fri idag :)

Gubben har fri på inneklemt dager. Jobben min hvet ikke hva røde dager er uansett:)

Har permisjon, og er så gale i ammetåka at jeg har ikke fått med meg at det var heligdag i går :P

Planleggingsdag på skole og bhg, jeg er i permisjon og mannen arbeidsledig, svigermor kom i går, konfirmasjoner i morgen. Følelse av lørdag jeg. Har strøket klær og ordnet alt til i morgen

Har "fri", brukte avspassering i dag. Fikk plutselig time på sykehuset i dag, de hadde fått en avbestilling så ringte meg på onsdag og lurte på om vi kunne komme.

Så deilig at så mange hadde mulighet til å ta seg en langhelg da :-) Må være godt å få litt ekstra tid med barna :-)

Hadde jeg ikke vært sykemeldt hadde jeg ikke har fri.
Mannen har tatt fri (tror faktisk de har denne dagen som fri dag).

Hadde planleggingsdag i bhg, så måtte på jobb. Etter jobb tok vi oss en lang sykkeltur sammen :)

Jepp har fri:)

Det er planleggingsdag i bhg og på skolen så barna her fri, og det er planleggingsdag i bhg jeg jobber i men avspaserer for den har vi jobbet inn på kveldstid så vi får en langhelg. Mannen avspaserer også i dag.
Kan signere alt :)

Back
Topp