Inneklemt fridag

Angelic

Gift med forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Har du/ dere fri idag, og hva bruker dere evt fridagen til? :-)

Jeg er hjemme med barna i dag.
Hittil har vi bare slappet av så får vi se i løpet av dagen om vi finner på noe

Mannen har fri og jeg avspasserer fra jobb, så vi har vært på hytta siden onsdag :-) Deilig med langhelg!

Jepp har fri:)

Det er planleggingsdag i bhg og på skolen så barna her fri, og det er planleggingsdag i bhg jeg jobber i men avspaserer for den har vi jobbet inn på kveldstid så vi får en langhelg. Mannen avspaserer også i dag.

Vi har fri. Skal bare slappe av og kose oss. Blir endel hagearbeid. Jeg skal sette poteter, og så og ordne litt mere rundt pallekarmene. Potte om tomatplanter og agurkplanter.
Jepp.. Mye på programmet. Heldigvis har jeg lørdag og søndag i tilegg, så fordeler litt etter hvordan formen og bekkenet er. :)

Planleggingsdag i bhg, så lille har fri! Selv skal jeg på senvakt. Og sambo jobber.. Så aå langt har vi kost oss med frokost og tur i skogen! Nå er det en blund på lille :)

Er sykemeldt men hadde sikkert jobbet hvis ikke. Mannen har jobbehelg så har hatt fri to dager nå, jobb idag.

På jobb i bhg, føler vi er de eneste som ikke har planleggingsdag og fri :-P

Her jobber vi begge to men merker godt at mange har fridag idag ;)
Utrolig mange nordmenn i byen her idag ihvertfall sammen med svensker selvsagt :)

Ja vi har fri

Skole og bhg har planleggingsdag.

Vanligvis skulle både jeg og samboer vært på jobb, (vi jobber i bhg og skole) men vi har jobbet inn på to kvelder i forkant.

Så nå har storebror fått vårklippen, og jeg skal i gang med å vaske terassen så vi kan ta den i bruk.

Planleggingsdag er å, og samboer har fri, så vi holder på å bygge ny sandkasse til guttungen i dag :)

Her har vi fri alle sammen. Men jeg hadde nok vært på jobb om jeg ikke var sykemeldt.

Vi har fri. Dvs, jeg har noe arbeid med hjem, men tror jeg tar det på søndagen. Har slappet av litt sammen, gjort en del klesvask/brettet klær, så skal jeg støvsuge og bake en kake.

Har permisjon, men har vært innom Maxbo for å kjøpe bjelkesko i dag (oppdaga i går at vi mangla noen til et prosjekt). Anbefales ikke, for "hele verden" skulle jo kjøpe grill og alt mulig for å bygge ute!

Var nesten takknemlig da babyen begynte å hyle mens jeg sto i kø, for da slapp de foran meg fram :P

Jeg har permisjon, så koser meg hjemme med vesla som har planleggingsdag fra skolen og lille bebis. :)

Her er det fri! Skolen er stengt, og lærerne har rettefri :) Så har rettet litt tekster, vært på søpla med en henger med søppel, gjort litt innkjøp av diverse til barnerom, og nyter nå sola på verandaen, med is under parasollen! :)

Back
Topp