Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sommer2010
hvorfor i all verden skal det snø og hagle ute nå da....... [:(] jeg som trodde våren var her for fullt! men neida, der tok jeg feil[&:] så idag er det hvertfall INNEDAG for min del! fysj for et vær!
Det var dagens klage fra meg[8D] ha en fin søndag alle sammen!! [;)]
ORIGINAL: Kokle
hvorfor i all verden skal det snø og hagle ute nå da....... [:(] jeg som trodde våren var her for fullt! men neida, der tok jeg feil[&:] så idag er det hvertfall INNEDAG for min del! fysj for et vær!
Det var dagens klage fra meg[8D] ha en fin søndag alle sammen!! [;)]
Uff da, bur du på Vestlandet? Kan ikkje sei eg savner veret der borte.. [;)]
ORIGINAL: Kokle
Thi hi... Det snøveret i april/ mai kjenner eg så altfor godt til. Huska for noken år sida var det jo snøstorm på 17. mai[:D] Måtte jo berre le av heile greia der eg såg folk komme traskande i bunadane sine.
ORIGINAL: Lillyann
Kjipern vær du har da??
Sender deg noen solstråler fra Oslo-by[:)]
takk for det!!!!!! [:D]
Tror jeg sendte for mye solskinn til deg.
Begynte nemlig å snø her etter jeg hadde sendt solskinnet......[:@]
ORIGINAL: Elle35
Kjipern vær du har da??
Jess Lillyann! Det snødde i går gitt! Merkelig vær vi hadde i går i Oslo. Jeg var ute i hagen og plantet ny hekk og hjalp til med å felle et digert gammelt pæretre, da det plustelig begynte å snø! Jøss! Det snødde jo opptil sikkert 10 ganger i går!
Surt ble det også... brrr...... Nei det er jammen bra at dagen i dag har STRÅLENDE SOL!
[:D]
ORIGINAL: Elle35
Kjipern vær du har da??
Jess Lillyann! Det snødde i går gitt! Merkelig vær vi hadde i går i Oslo. Jeg var ute i hagen og plantet ny hekk og hjalp til med å felle et digert gammelt pæretre, da det plustelig begynte å snø! Jøss! Det snødde jo opptil sikkert 10 ganger i går!
Surt ble det også... brrr...... Nei det er jammen bra at dagen i dag har STRÅLENDE SOL!
[:D]
I dag er det bra igjen:)
Hadde egentlig ventet en liten snø"storm" før våren/sommeren kommer for fullt. Heldigvis ble det ikke mer enn det som kom[:)]
Kjipern vær du har da??
hehe såpass ja! det snødde litt her idag tidlig da hvis det er noen trøst ;)
MEN nå er det strålende sol! så jeg har hengt ut klær til tørk å greier :) herlich ;)