Inneaktiviteter

Knøvlus

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Sensommerlykke 2017
Har ei jente på 4 år og en på 3 år. Har vært mye dårlig vær i det siste, og føler de er lei av alt vi pleier å gjøre inne. (Tegne, male, perle, leke med lekene sine, tv). Noen som har forslag til noe man kan finne på? :)

Svømmehall
Lekeland
Bake
Trolldeig
Bygge hytte av møbler og tepper
Dra på besøk/få besøk av barn
Åpen barnehage
Biblioteket

...eller kle på gode klær og gå ut ;)

Gå ut, lag et (lite) bål, lag middagen på det. Barna kan være med og tilberede. :)

Enig i forslagene over, men vil understreke at dårlig vær som regel kun er en unnskyldning for oss voksne. Har flere ganger i det siste tatt mot til meg og tatt på meg fullt regnutstyr, luer og votter og blitt med på lekeplassen. Og ungene storkoser seg (og jeg koser meg bittelitt mer for hver gang når jeg ser hvor godt det er for alle mann å komme seg ut). Sist gang kom vi ikke lenger enn til postkassa en gang for var så mange sølepytter på veien som da mini på 1,5 brukte 1t på å hoppe seg gjennom. Var ikke så ille for måtte jo være med å hoppe jeg også ;)

Lage plastelina selv. Ta med sugerør og zalo ut, ha i bøtte og blås til det skummer over

De går i bhg. Vi hadde ei uke med sterk kuling, regn og sludd, pluss stengt barnehage pga påske, planleggingsdag. Så ble mye inneværing :)

Fikk gjort litt av det som sto her, og de kosa seg veldig :D

Back
Topp