Inne katt?

87ida

Betatt av forumet
Her noen erfaring med dette? Tidkrevende å dyrt, i forhold til kattesand m.m.? Min mor har en nydelig liten dame i fosterhjem nå. Jeg har jo forelsket meg helt i denne nydelige dama,men er en person som liker utepuser godt og som kommer inn når vi er hjemme. Problemet mitt er, at denne dama er ganske ung. Å jeg har europaveien som nærmeste nabo (da snakker vi 5 meter fra husveggen). Å slike unge puser bør da ikke være ute.

Hadde innekatt i fire år og det gikk helt fint du. Så lenge han hadde full tilgang til vinduene og masse leker var han fornøyd. Men min var ganske rolig av seg og lå for det meste og slappet av i sengen min eller på sofaryggen. Var ikke noe mer tidkrevende med en innekatt enn en utekatt. Vi bytta kattesand etter behov, vanlig sand rundt en gang i uken, kanskje litt mer. Brukte vi perler byttet vi vel en gang i mnd.

Har innekatt! Han har en del leker, og dokasse er ikke mye fuss. Kjøper du riktig sand, holder det å grave i den omtrent hver tredje dag etter "skatter" å kvitte deg med. Viktig med klorestativ og en privat "hule" å kunne være i fred på. Vi har en bedagelig kastrert hannkatt, som sikkert sover 16-20 timer i døgnet. Helt fra han var kattunge var han kosepus og foretrakk å sove. Har ikke savnet utepus! ;) Lykke til! :)

Back
Topp