Inne i min mage... :-)

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Da har jeg fortalt de fleste i familien, og nå kan jeg fortelle til dere! :)

Som jeg skrev i mitt forrige innlegg fra oul, sa vi at vi gjerne ville kjønnet hvis jordmoren klarte å se det.
Hun tok da et bilde hvor man så rett på kjønnet, med bena spredt og klar utsikt! Vi kunne ikke fått et tydeligere bilde.

Jeg tenkte inni meg, og jordmor klikket seg inn en gang til. Joda, det kunne jo ikke være noe annet?
Jordmor endret posisjon og tok et nytt bilde. Jeg måtte blunke litt, og jordmor bekreftet nok en gang hva hun så. Samboeren min sa det også, på vei hjem i bilen: "Jeg så det jo med en gang!" :)

Og det vi fikk se, var noen hvite streker! Det var ingen guttefant der i det hele tatt!!! :)
Det var akkurat som da vi fikk vite at vi skulle ha en datter forrige gang, og derfor skjønte vi det med en gang nå begge to! <3
Jeg ble litt paff, for hadde jo ventet meg en gutt. Men enda så mye jeg blunket var det noen hvite streker som møtte meg på skjermen! Jordmor sa at "det ser ut som en jente" tre ganger, etter å ha tatt bilde i ulike vinkler. "Jeg ser jo ingen guttefant der!" sa hun.

Hun ville ikke love noe 100%, men kunne ikke forstå at det skulle være noe annet. Da jeg spurte om jeg nå kunne kjøpe rosa babytøy, svarte hun så herlig, at det trengte jeg vel ikke siden jeg hadde en datter fra før! Vi ble oppmuntret til å bruke pengene på oss selv istedet, for eksempel en god middag sammen! :) Det var iallfall ikke noe vits i å stresse med innkjøp av babytøy, for hun var ganske sikker på at det var en jente. :)

Vi fortalte nyheten til kommende storesøster, som lurte på hva det ble. Hun måtte snu seg rundt, og gliste fra øre til øre! Herlig syn for et mammahjerte! :-)
På veien hjem stoppet vi i babybutikken. Vi hadde lovet henne at hun skulle få velge ut en koseklut eller bamse til den lille, så det måtte vi jo gjøre! Valget stod mellom en rosa kanin, og en koseklut med ku på. Og etter å ha testet ut hvem som mykest å kose på, valgte hun kosekluten med kuen! Så utrolig stolt da den ble pakket inn i rosa papir til lillesøster. :)

Nå er alt mer virkelig, og selv om vi ikke har kjøpt noe rosa babytøy idag, er jeg nå klar for å gjøre babyteppet litt mer jentete. Også må vi finne et navn til den lille. <3

Så nå er jeg offisielt jentemamma! Blir spennende med to jenter! :love7

Gratulerer med ei lita jentebaby i magen :)

Tusen takk, alle sammen! :-)
Herlig å vite litt mer konkret! :-)
Det kan nok hende det blir en 3D ul også, og da får vi vite det enda mer sikkert! :-)

Gratulerer med en liten jente i magehuset :)

Sneik litt jeg, men syns historien din var så koselig :-D så ville bare gratulere deg med ei lita jente i magen! :)

Ååååå, gratulerer så mye med ei lita tulle i magen :)
Jeg lever meg så inn i det du skriver.
Blir helt rørt her jeg sitter <3
Helt fantastisk å lese dine innlegg *klem*

Ååh, fikk tårer i øynene av å lese dette! Såå koselig..
Gratulerer med ei prinsesse til :D

Åhh gratulerer så mye med tulla i magen!

Gratulerer. Og så gøy for storesøster å få velge :d

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Ååååå, gratulerer så mye med ei lita tulle i magen :)
Jeg lever meg så inn i det du skriver.
Blir helt rørt her jeg sitter <3
Helt fantastisk å lese dine innlegg *klem*
Tusen takk for det! :)
Og jeg som føler at jeg skriver for mye noen ganger! ;)
Nå ble jeg glad i hjertet mitt!!! <3
Tusen takk for utrolig koselig kommentar! :) *Smelt* :)

Back
Topp