Innbruddsalarm..

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hvilken alarm har dere?? Pris pr mnd? [:D] Er så mye innbrudd her for tiden at jeg tror vi må skaffe oss en alarm[&:]

[:D]

Hehe, jeg bor på bygda.. Trenger ikke innbruddsalarm [8D] Men dytter [:)]

er ikke sikker på priser, det varierer vel litt, men de fleste har info på hjemmesidene sine... de største er vel nokas (vakt service), securitas, sector alarm og g4s [:)]

det er alarm i huset vi kjøpte.heldigvis!!!!nå er det ikke tilknytta falken/politi men god å ha .leser om så mye innbrydd i området jeg blir helt nervøs!!!

Vi har alarm fra Securitas Direct og mener vi betaler rett over 300 pr mnd for full pakke. Røykvarslere tilknyttet brannvesenet og innbruddsalarm med bevegelsesensor.

g4s

hvis du har forsikringer hos gjensidige får du gratisk installering nå!koster normalt ca 2000 og da får du med en ekstra røykdetektor!

Vi har fra lyse, for da fikk vi brannvarsler med direktetulknyttning til brannvesenet.

Sykt med innbrudd for tiden, får håpe de får tatt de. Har dere hatt folk som tigger/skal selge noe, på døren? Vi hadde en slik for et par dager siden, noen sier jo at de har noe med det å gjøre....

ORIGINAL: Bymusa

Vi har fra lyse, for da fikk vi brannvarsler med direktetulknyttning til brannvesenet.

Sykt med innbrudd for tiden, får håpe de får tatt de. Har dere hatt folk som tigger/skal selge noe, på døren? Vi hadde en slik for et par dager siden, noen sier jo at de har noe med det å gjøre....

Ja det har vi..var en her for rundt 1mnd siden som solgte "julepynt" fra en stygg sort "treningsbag" Snakka ræva engelsk..hjeeeeeeeelp..men jeg lokka opp døren,lokka igjen og sto ute med døra igjen..han skulle ha 200kr for en ting jeg likte...jeg sa at det har jeg ikke..ok da skulle jeg få den for 150..måtte finne 50kr i bilen og 100 i småpenger inne...YES..da tror de at vi er fattige,hehe[8D] Så tenkte han sikkert at her finner vi ikke noe gull..noe vi ikke har heller heldgvis[:D]

Vi har Sector Alarm, føler meg trygg[:D]

Og hvis jeg har glemt et talgelys eller kaffetrakteren står på, noe som ofte skjer, så kan jeg ringe de så kjører de bort for meg[:)]

tror vi har sector alarm, både innbrudds- og brannalarm. syns det er trygt[:)]

ORIGINAL: 999

Vi har alarm fra Securitas Direct og mener vi betaler rett over 300 pr mnd for full pakke. Røykvarslere tilknyttet brannvesenet og innbruddsalarm med bevegelsesensor.

Samme her[:)]

ORIGINAL: Regan

Vi har Sector Alarm, føler meg trygg[:D]

Og hvis jeg har glemt et talgelys eller kaffetrakteren står på, noe som ofte skjer, så kan jeg ringe de så kjører de bort for meg[:)]

Fancy[:D]

Back
Topp