Innbrudd*inspirert*

EdonaBigMama

Forumet er livet
jeg er sååå redd for at noen skal bryte seg inn her og drepe meg og stjele sønnen min[&:] jeg drømte om det forleden, men da jeg våknet kunne jeg ikke huske om det var drøm eller ei. løp inn på rommet til lillemann og der sov han søtt. om jeg skulle bryte seg noen inn, hva gjør jeg da??? mannen jobber nattevakt, så det er lite han får gjort. jeg har alltid døra mi åpen, så da ser jeg ut mot stua/gangen. skal jeg late som jeg sover og åpne øya litt sånn at jeg får beskrevet de etterpå, eller skal jeg stå opp og spørre de hva faen de gjør, isåfall la de gjøre hva de vil og bare hente sønnen min. tenk om de skyter meg i magen etter de er ferdige med å stjele, så dør jeg og babyen også får jeg ikke passet på sønnen min. [:(]

jeg sjekker at døra er låst 3 ganger før jeg legger meg, men det hjelper liksom ikke på psyken...

Jeg hadde det helt likt som deg Donna da Emilia var helt liten.. Det kom og gikk litt, men det hendte fler enn en gang at jeg måtte ringe mannen og be han komme hjem for jeg var seriøst livredd.

Det gikk heldigvis over, men det kommer noen ganger snikende enda.. Nå bor jeg heldigvis i blokk, så jeg slapper bedre av nå.

Men kan jo hende det er ekstra ille nå som du er i en så sårbar situasjon?

Hadde du, ? For jeg har hatt denne redselen fra jeg var gravid med Alex [&:] den har bare blitt drøyere nå.. jeg drømmer om ting som skjer, og forteller mannen det etterpå men sier ikke at det er drøm for jeg tror at det har skjedd. men skjønner jo ikke så lenge etterpå at det var en drøm. må jeg liksom prate med en shrink om dette? [:-] er ikke mange damer sånn? ..

ORIGINAL: EdonaLarsen

Hadde du, Monique? For jeg har hatt denne redselen fra jeg var gravid med Alex [&:] den har bare blitt drøyere nå.. jeg drømmer om ting som skjer, og forteller mannen det etterpå men sier ikke at det er drøm for jeg tror at det har skjedd. men skjønner jo ikke så lenge etterpå at det var en drøm. må jeg liksom prate med en shrink om dette? [:-] er ikke mange damer sånn? ..

Ja, jeg hadde det sånn!! Som sagt er det ikke like ille enda, men det er mye fordi vi bor i blokk..
I sommer da vi bodde hos svigers fikk jeg helt angst om natta fordi jeg var redd den psykisk syke naboen skulle komme å slakte oss en etter en!!

Hos foreldrene mine klarer jeg heller ikke sove, for jeg er så sinnsykt redd noen skal bryte seg inn og gjøre både det ene og det andre. Ikke minst er jeg LIVREDD for at det skal begynne å brenne..

Slitsomt å ha det sånn, men det er visst veldig vanlig!!

Kan du fjerne navnet mitt i innlegget?

Vi hadde innbrudd da jeg var liten mens vi lå og sov[&:]
De hadde vært i hvert eneste rom uten at noen våkna...

Klarer fortsatt ikke sove med ryggen mot soveromsdøra og må ha senga slik at jeg ser rett på døra. Våkner av hver minste lyd, spesielt hvis noen går forbi utfor[&o] 

Back
Topp