Innboforsikring

Tyttebæra

Elsker forumet
Hvor har dere innboforsikring? Hva betaler dere i mnd?

Vi betaler i året, sikkert en par tusen kr. Har det via jobben til samboeren min, så har ikke helt kontroll[8D]

Tror vi betaler rundt 2-300kr i mnd i innbo+reiseforsikring. Sparebank1

Tror vi betaler ca 1000 i året for 500.000 i innbo hos Tryg [:D] Vi leier da så jeg syns det er billig [;)]

ORIGINAL: Linnhost88

Tror vi betaler ca 1000 i året for 500.000 i innbo hos Tryg [:D] Vi leier da så jeg syns det er billig [;)]

Åh, da skal jeg sjekke hos Tryg. Leier jeg og, men har alt for masse av verdi til at jeg tør sitte uten innboforsikring!

ORIGINAL: Piamsk

Tror vi betaler rundt 2-300kr i mnd i innbo+reiseforsikring. Sparebank1

Samme her [:)]

Er du medlem i noe forbund? Vi har forsikringene våre gjennom fellesforbundet (LO\sprebank1)

ORIGINAL: eiramena

Er du medlem i noe forbund? Vi har forsikringene våre gjennom fellesforbundet (LO\sprebank1)

Medlem i fagforbundet, men syntes de har dårlig tilbud..

ORIGINAL: eiramena

Vi har også innbo og reiseforsikring gjennom LO/ sparebank 1 og siden både jeg og sambo er medl (jeg H&K og sambo Transportforb.) slipper vi egenandel på begge deler!! [:)] innboforsikringen er inni månedskontingenten så vet ikke hvor mye den er på (jeg bet 550 kr pr mnd i medl. Kontingent, husker ikke hva sambo bet). Og reiseforsikringen er helårs, dekker absolutt alt uansett hva det er, og den koster 1100 i året [:)] syns det er kjempe billig, spesielt siden vi slipper egenandel!! [:D]

Men Tyttebæra, når du er medlem i Fagforbundet så er jo LO's innboforsikring medregnet i kontigenten, og den er jo knallbra! Best i test hundre år på rad-sånn omtrent [;)]

ORIGINAL: Millafjong

Har innb for 1 mill, tror vi betaler en 3-400kr i mnd. gjennom gjensididge[:)]

What she said. Sånn cirka, iallefall.

ORIGINAL: JeanetteR

Men Tyttebæra, når du er medlem i Fagforbundet så er jo LO's innboforsikring medregnet i kontigenten, og den er jo knallbra! Best i test hundre år på rad-sånn omtrent [;)]

Ringte de tidligere idag, de skulle sende bred med info. Så får vi se. Jeg er så kresen at det er grusomt.

ORIGINAL: Tyttebæra

Ringte de tidligere idag, de skulle sende bred med info. Så får vi se. Jeg er så kresen at det er grusomt.

Vi er ihvertfall veldig fornøyd med den, ingen øvre grense(!!!!!), 3000 kr i egenandel og dekker alle ulykker. Omtrent sånn at om du fiser på tv'en og den ryker, så får du igjen [8D]

Vi er ihvertfall veldig fornøyd med den, ingen øvre grense(!!!!!), 3000 kr i egenandel og dekker alle ulykker. Omtrent sånn at om du fiser på tv'en og den ryker, så får du igjen [8D]

3000? Syntes det var mye, men nå vet jeg jo ikke hvordan det er med andre forsikringer. Har en tv til 6000, skal jeg da kun få igjen for 3? Blæ [8D]

3000? Syntes det var mye, men nå vet jeg jo ikke hvordan det er med andre forsikringer. Har en tv til 6000, skal jeg da kun få igjen for 3? Blæ [8D]

Det er ikke den egenandelen jeg har brydd meg mest om igrunn, for jeg tenker heller øvre grense jeg. Kjedelig å miste alt man eier i brann, og så har man øvre tak på 1 mill og ikke får igjen halvparten av det man hadde [&:]
Men du atte, du skrev over her at du er medlem i Fagforbundet?! Da har du jo automatisk fått innboforsikring gjennom LO, med mindre du har reservert deg eller er studentmedlem.

Det er ikke den egenandelen jeg har brydd meg mest om igrunn, for jeg tenker heller øvre grense jeg. Kjedelig å miste alt man eier i brann, og så har man øvre tak på 1 mill og ikke får igjen halvparten av det man hadde [&:]
Men du atte, du skrev over her at du er medlem i Fagforbundet?! Da har du jo automatisk fått innboforsikring gjennom LO, med mindre du har reservert deg eller er studentmedlem.

Jeg har stått som student i alle år, har ikke gidda og bytta om siden det kosta penger [;)] Men nå er det på tide. Har alt for mye av stor verdi, og tar IKKE sjansen på og miste alt og ikke få noe igjen.

Back
Topp