Innbilt ?

Mor til tre

Andre møte med forumet
Har tre barn fra før, nå ønsker min nye mann og jeg å få ett fellesbarn❤️ ( han har ingen fra før)
For en og en halv ukes tid siden ca, begynte jeg å kjenne; NÅ er jeg gravid! «flash back» fra tidligere svangerskap.
Kjente det i bekkenet, korsryggen og lysken….. sånn som det er når man er gravid.
(Var slik jeg oppdaget jeg var gravid med Nr 2, bekkenet)
Murringer, oppblåst, trykk. Har kommet små blødninger men ikke nok til å kalles blødninger.
Vært en god del kvalm, mye svimmel.
Men undringen min er størst med at, kan jeg alt være gravid? Tok ut pstaven 3.aug. Jeg får vell bare vente tålmodig og se. Håpefull*
 
Har tre barn fra før, nå ønsker min nye mann og jeg å få ett fellesbarn❤️ ( han har ingen fra før)
For en og en halv ukes tid siden ca, begynte jeg å kjenne; NÅ er jeg gravid! «flash back» fra tidligere svangerskap.
Kjente det i bekkenet, korsryggen og lysken….. sånn som det er når man er gravid.
(Var slik jeg oppdaget jeg var gravid med Nr 2, bekkenet)
Murringer, oppblåst, trykk. Har kommet små blødninger men ikke nok til å kalles blødninger.
Vært en god del kvalm, mye svimmel.
Men undringen min er størst med at, kan jeg alt være gravid? Tok ut pstaven 3.aug. Jeg får vell bare vente tålmodig og se. Håpefull*
Blir spennende å se om du har rett i magefølelsen :happy:
Jeg sa til mannen et par dager etter innsett (prøverør) at denne gangen føler jeg på kroppen at det har gått bra , og jaggu hadde jeg rett, så man skal ikke tulle med den magefølelsen, for ofte stemmer det! ;)
 
Back
Topp