Innafor å kaste ut sambo...?

Syns det er helt innafor så lenge du spør ham pent! Regner med han har full forståelse for det :)

Har det på samme viset her. Jeg har tatt det opp med sambo, og han har sakt til meg at om det blir for ille så må jeg dulte til han så kan han legge seg på sofaen :)

Jeg mener at jeg selv hadde gått å lagt meg på gjesterommet hvis jeg hadde vært deg. Er jo faktisk du som ligger å er våken, eller går på do om nettene og sliter med å sovne.
Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å vekke han, for å spørre om han kan flytte seg hvis det var meg selv som sleit med å sove etter å ha vært våken og han sover..

I går kveld sovnet mannen min i senga til 9-åringen i er forsøk på å roe ned han. I ett-tida kom 7-åringen og la seg ved siden av meg. I to-tida våknet mannen og kom og så at plassen hans var opptatt, og gikk og la seg i senga til 7-åringen. Godt alle sengene er 2 m lange og med gode madrasser, for det er lenge siden sist alle sov hele natta der se la seg:)
Det blir spennende å høre hvordan mannen din synes sprinkelsenga er etterhvert når babyen kommer, hvis den blir innlemmet i rulleringa. :)

Det blir spennende å høre hvordan mannen din synes sprinkelsenga er etterhvert når babyen kommer, hvis den blir innlemmet i rulleringa. :)
Han kan sove hvor som helst. Det går nok bra:D

Helt innafor! Han her i huset bruker snorkeskinne, men den er ødelagt for øyeblikket. Han har selv gitt meg tillatelse til å "kaste ham ut" på gjesterommet eller gi et par vennlige spark dersom det blir for ille:hilarious: Etter at vi fikk vifte på rommet nå i mai har det blitt bra da, den susende lyden overdøver snork og lignende, og med ørepropper sover jeg godt:)

De fleste netter våkner jeg av alt. Sover litt i senga, litt på sofaen. Høydepunktet er når samboer drar på jobb og jeg får senga for meg selv.

Men idag hadde JEG snorka så forferdelig at han valgte å stå opp :hilarious: han turte ikke å vekke meg siden han vet hvor sliten jeg er etter ukesvis med dårlig søvn :sleep011:sleep011:sleep002

Back
Topp