Inn og ut...

Kleo79

Gift med forumet
Nei, det er dessverre ikke kjæresten jeg refererer til... [8|]

Gullet har bestemt seg for at hun de siste dagene ikke skal ha sammenhengende søvn. Hun går inn og ut av søvnen hele tiden. OG hun nekter å sovne andre steder enn på puppen. Det hele er så frustrerende at jeg snart river av meg håret!

Vi hadde endelig fått inn en liten rutine...som varte den nette sum av 3 dager. Så nå prøver vi å slite henne totalt ut inntil hun sovner. Puh, de holder ut lenge de små!

Og ja, det er lov å flire litt av dette innlegget...

huff tenkte kanskje ting var blitt bedre for dere nå...

sender en klem hvertfall

sender en stor klem til dere.
syntes du har fått din dose

Herrefred,er det INGEN enda på det her,hehe.

MEN,du....
Sånn MAGER,mega MAGER trøst,er at babyer flest får en sånn tulle periode altså,HELT SANT.
Også snur det igjen,så ikke gi deg,vær like bastant hele tiden,for da sklir det ikke ut [:)]

ORIGINAL: Kleo79

Gullet har bestemt seg for at hun de siste dagene ikke skal ha sammenhengende søvn. Hun går inn og ut av søvnen hele tiden. OG hun nekter å sovne andre steder enn på puppen. Det hele er så frustrerende at jeg snart river av meg håret!

Vi hadde endelig fått inn en liten rutine...som varte den nette sum av 3 dager. Så nå prøver vi å slite henne totalt ut inntil hun sovner. Puh, de holder ut lenge de små!

Det KAN virke mot sin hensikt... Da blir hun overtrøtt og overtrøtte babyer sover ikke særlig godt...Men dette visste du sikkert...

ORIGINAL: Charlis

ORIGINAL: Kleo79

Det KAN virke mot sin hensikt... Da blir hun overtrøtt og overtrøtte babyer sover ikke særlig godt...Men dette visste du sikkert...

I know, men alt må prøves ut [:)]

Det er ikke så altfor ille altså, bare litt frustrerende fordi jeg konstant sitter på ræva. Føler at sofaen har et gedigent søkk i seg...

Har fått ordnet masse til dåpen idag, da. Og siden ungen ikke hadde sovet noe særlig på mange mange timer, så sov hun hele turen i byen. Selv om hun ble flyttet mellom vogn og bilstol opptil flere ganger. Luksus!

Jeg må innrømme at jeg lo litt av overskriften, og første setningen din [:D]

Nå må jeg nesten bare sette ned foten, og si at du har fått mer enn din del, så nå får det være nok! (også får vi håpe noen syns jeg har noe bestemmelsesrett her i verden, så mitt ord kan skje) [8D]

Men som sagt over her, prøv å hold på rutinene selvom de ikke virker noen dager, så "husker" hun de til ting går seg til igjen..

Klem!

Back
Topp