Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kaloodet er jo kjempeflott da
Enig med deg!
Det blir et spennende år,på mage måter!
Mi jente er født så sent på året,at hun er bare 5 år når hun begynner på skolen.Men er veldig moden for alderen da![:)]
ORIGINAL: Kalooja er fortsatt mange mnd igjen så tror det vil jevne seg litt utt, og vet at han kommer til å få hjelp på skolen også siden de menner han har dysleksi som både mann min og jeg har
ORIGINAL: bondekone
ORIGINAL: Kaloodet er jo kjempeflott da
Enig med deg!
Det blir et spennende år,på mage måter!
Mi jente er født så sent på året,at hun er bare 5 år når hun begynner på skolen.Men er veldig moden for alderen da![:)]
her er jeg så usikker siden gutten henger så etter med språket så han har 20 timer i uka med asistent og 4 timer med spesped
skjønner..
dattera til sambo ligger litt etter i utvikling,og det gjelder både tale og motorisk..
regner med at hun går et ekstra år til i bhg..
Det er jo forsatt et halvt år til enda da..mye kan jo skje på den tid![:)]Dessuten er det jo flere barn som trenger litt ekstra hjelp på skolen.
ORIGINAL: Krepsen78takk, ja er som derre sier er mange mnd til å forbedre seg[:)]
Godt nytt år! [:D]
Blir spennende med skolestart. Som jeg skrev i ett annet innlegg, "grugleder" jeg meg. Tror det blir bra for gutten min, men synes årene går litt for fort!
Bondekone: Håper det går greit med språket til gutten din. Heldigvis er det stort fokus på å hjelpe de små fra starten, så får håpe han får en positiv opplevelse av overgangen fra barnehage til skole. Og som Kaloo sa; det er fremdeles mange måneder igjen før skolestart [;)]