inn i nytt år

bondekone

Forumet er livet
ja da er vi inn i et nytt år
og vi har startet på året hvor barna våres fyller 6år
Rart å tenke på at de ska begynne på skolen nå til høsten
Jeg synnes det er litt spennene men samtidig litt skremende.
En ny milepæl i de smås sinne liv[:)]
 
ORIGINAL: Kaloo

Enig med deg!
Det blir et spennende år,på mage måter!

Mi jente er født så sent på året,at hun er bare 5 år når hun begynner på skolen.Men er veldig moden for alderen da![:)]
det er jo kjempeflott da
her er jeg så usikker siden gutten henger så etter med språket så han har 20 timer i uka med asistent og 4 timer med spesped
 
Ja, de vokser så altfor fort.
 
ORIGINAL: Kaloo

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Kaloo

Enig med deg!
Det blir et spennende år,på mage måter!

Mi jente er født så sent på året,at hun er bare 5 år når hun begynner på skolen.Men er veldig moden for alderen da![:)]
det er jo kjempeflott da
her er jeg så usikker siden gutten henger så etter med språket så han har 20 timer i uka med asistent og 4 timer med spesped


skjønner..
dattera til sambo ligger litt etter i utvikling,og det gjelder både tale og motorisk..
regner med at hun går et ekstra år til i bhg..

Det er jo forsatt et halvt år til enda da..mye kan jo skje på den tid![:)]Dessuten er det jo flere barn som trenger litt ekstra hjelp på skolen.
ja er fortsatt mange mnd igjen så tror det vil jevne seg litt utt, og vet at han kommer til å få hjelp på skolen også siden de menner han har dysleksi som både mann min og jeg har
 
Godt nytt år! [:)]

Ja 2011 tror jeg blir et spennende år. I barnehagen har de allerede begynt så smått forbredelser til skolestart. Skolen har vært å hatt foreldremøte med oss foreldrene og ungene har hilst på skolen og vært på besøk etpar ganger.
De skal fortsette dette utover våren så på den måten så er ikke skolen fremmed når de begynner å det syns jeg er kjempebra. (ihvertfall for meg) [:D]
Så den 18. august blir en spennende dag. [:)]
 
Godt nytt år! [:D]

Blir spennende med skolestart. Som jeg skrev i ett annet innlegg, "grugleder" jeg meg. Tror det blir bra for gutten min, men synes årene går litt for fort!

Bondekone: Håper det går greit med språket til gutten din. Heldigvis er det stort fokus på å hjelpe de små fra starten, så får håpe han får en positiv opplevelse av overgangen fra barnehage til skole. Og som Kaloo sa; det er fremdeles mange måneder igjen før skolestart [;)]
 
ORIGINAL: Krepsen78

Godt nytt år! [:D]

Blir spennende med skolestart. Som jeg skrev i ett annet innlegg, "grugleder" jeg meg. Tror det blir bra for gutten min, men synes årene går litt for fort!

Bondekone: Håper det går greit med språket til gutten din. Heldigvis er det stort fokus på å hjelpe de små fra starten, så får håpe han får en positiv opplevelse av overgangen fra barnehage til skole. Og som Kaloo sa; det er fremdeles mange måneder igjen før skolestart [;)]
takk, ja er som derre sier er mange mnd til å forbedre seg[:)]
 
Back
Topp