inn i ny leilighet

malrodien

Gift med forumet
jeg å lukas har jo flyttet til en leilighet nå for en liten stund siden. å det er så koslig! [:D]
eneste er at det er litt sånn små tomt, for har bare ett bilde på veggen nå[&:]

men en ting som er litt dumt er at det virker som om lukas har vansklig for å sove her !! noen dager går det jo enklere enn andre da.. men han kan skrike ganske lenge før han gir seg [:(]

kan det være fordi det er nytt her ??

Hei, gratulerer med ny leilighet!! Har ikke fått med meg dette jeg!!!

kan nok være at søvnproblemene skyldes at ting er nytt ja, veninna mi sleit med å få sønnen sin til å sove i det nye huset. Men det gikk gradevis over...   lykke til!!!

Gratulerer med leilighet. Håper det er bra med deg og Lukas.
Kan være det  at det er uvant å sove på nytt sted, eller kansje tenner?
Chr er ikke lett å lege når tenner er på vei.

Kan nok være pga at det er nytt ja...
Vet ikke om det har noen sammenheng jeg,
men jeg merker faktisk at Nora sover bedre der det
er "lunere" innredet og ikke så "nakent".
Om dere skjønner hva jeg mener?

Kanskje det bare er tilfeldig altså...

Gratulerer med ny leilighet![:)]

Når det gjelder sove-problemet til Lukas, så tror jeg kanskje at det kan være fordi dere har flyttet til ny leilighet...
Lotte er iallefall sånn at hun sover best hjemme...og nå når vi har vært å overnattet mange forskjellige steder, så er det litt
trøbbel med sovingen ja. Det ordner seg nok ganske snart skal du se.[:)] Lykke til!

Gratulerer så mye med ny leilighet! Det kan godt være at Lukas bare trenger å bli litt mer vandt til nye omgivelser. De skal jammen ikke være store før de merker forandring. Håper det går seg til snart[:)]

så koseli m ny leilihet da..... får forte dæ å få opp litt bilda så d blir mer hjæmmekoseli førr dokker....
ang Lukas e d ganske sikkert bare d at d e nytt hjæm m nye lyda og nye lokte....å så kan d jo henne at d e en del tenner på vei.... Noah har bestandi litt vanskeli førr å sovne på nye plassa.....tvi tvi...håpe d går fort over

Grattis med ny leilighet,går det bra med dere?Skal nok se at Lukas bare trenger litt tid til å bli kjent med sitt nye hjem,så går det seg nok til.Lykke til da![:)]

Gratulerer med ny leilighet! [:D] 
Kan nok være fordi at det er nytt? Men burde da bli bedre etterhvert! Ikke godt å si! Får håpe dere finner ut av det! Kan bli slitsomt i lengden [&:]

Back
Topp