inkjøpt barneseng

LOMO*4

Glad i forumet
kjøpte senger til jentene i dag på ikea ,regner med at disse sengene ikke varer evig ellers så skifter vi stil eller noe annet lurt etter hvert ... vi såg bare to valg av utreksenger/voksesenger ( fra 130 cm størrelsen som var ønskelig) og furu seng vil jeg ikke ha så det ble hvite stålrør seng ...har ikke helt plan med å bruke disse sengene enda .... siden vi har jentene i seler når de legger seg

må si jeg syns de er ok men ikke fantastiske ....[:)]men de er søtere som små senger (130)når de legges helt i sammen til minste størrelse såg liksom veldig gammlagse ut og da er det liksom kant rundt hele sengen .... får vise bilder når rommet og sengene er på plass ...tenkte litt på at kansje det kan ver litt bursdagsgaven dere å få barnerommet rom klart til 2 årsdagen ...i dag er det gjesterom....

syns dere senga var stygg[:D]?...så mangen som har vert innom og sett og ingen komitar ...

Kjempesøte senger[:)]

Kjempefine senger da!
Sånn har jeg og lyst på til snuppa! Men skal vente ei stund enda - tror jeg...

Fine segnger[:D][:D] Rart at "babyene" våre er blitt så store at de snart kan ha "voksen" seng[:)]

Syns de sengene er fine jeg[:D] Helene har også en slik i hvit og veldig praktisk når hun skulle bytte fra sprinkelsenga til større seng. Det er altså prinsesse senga til Helene[:D] hehe... 

De sengene har vi kikka på også! Syns de er søte, men er litt usikker på om de er noe særlig på rommet til snuppa.

De var kjempe flotte [:)]

Vi har ikke tenkt på ny seng her enda.... [8D] eeee..... når pleier de å få ny seng?? sånn cirka [:D]

tror ikke det blir enda... for me har jo et kav da selene til molly forsvant[8D] ........[:D].tenkte kansje lurt å gjøre litt stort nummer av det slik at jentene blir kjempestolte og vil legge seg i sine nye senger...tror jo ikke helt på akkurat at den virker sånn i praksis da ....

....men siden vi var på ikea for å handle skap til vaskerom så handlet vi senger samtidig ...og nå er twins sitt framtidige soverom fult med esker og skap til vaskerom møbler så får se når vaskerommet er ferdig oppuset så gjør vi det om til et jenterom .....jentene får et kjempe stort felles soverom som også får bli gjesterom i nøden...vi har en dobbelseng stående på det rommet ....så som sagt håper vi blir ferdig til des så kan de få rommet som liksom 2 års dag eller noe sånt

Så søte de var [:D]
Har allerede neste seng stående klar (arvet en søt bamseseng med sengehest),men kommer nok ikke til å begynne å bruke den på enda lenge.

Back
Topp