INITIATIV.

helen79

Forumet er livet
JEG GÅR RETT PÅ SAK:Jeg har problemer med å ta initiativ til sex. Vi har vært gift i 4 år, men det er noe som stopper meg. Jeg tenker på ting jeg vil gjøre for/med mannen min, men så tør jeg ikke. Jeg vil virkelig forandre på dette, og overaske han litt. Det er ikke sånne kinky greier jeg tenker på. Håper dere har noen svar/tips. Jeg vil ha et bedre og mer spennende sexliv sammen med min mann. Føler meg som en tulling som leggger ut om dette.

HAR DU LESE OM TANTRISK SEX[:)] Eg har også hatt litt av samme problemet..men me prøver jo å bli gravid, men eg er ikkje så flink til å ta initiativ heller...
MEN ME HAR EIN FILM OM TANTRISK SEX HER NO, OG DEN VAR SUPER! BERRE EIT LITE TIPS[;)]

Du skal ikke føle deg som en tulling. Det er du ikke. Sikkert mange som sliter med det samme som deg. Du vet kanskje hva det er som stopper deg? Hvis ikke må du finne ut det. Hvis du er redd for å "drite deg ut" med å ta initiativ til nye ting, så er det det siste du behøver å bekymre deg om. Jeg kjenner ingen av dere men er helt sikker på at mannen din elsker deg og kommer bare til å være overlykkelig over at du tar initiativ. Du kan jo også kanskje snakke med han om det så hjelper dere hverandre litt. Lykke til uansett hva du måtte gjøre.

Hei vennen.

Da jeg møtte samboeren min hadde jeg også problemer med sex. Så ikke på sex som noe jeg skulle få godt ut av. Dette henger igjen etter min første kjæreste hvis oppfattelse av sex var å "tømme" seg og ta en røyk. Var sammen med han i 9 mnder og siden han var min første trodde jeg at det skulle være slik. Havnet i en ond sirkel som bestod av å gjøre partner tilfreds og da var målet nådd.

Da jeg traff min sambo forandret ting seg gradvis. Han hjalp meg til å skjønne at sex ikke bare var ment for han. Jeg var vant til å bare ligge nederst, men han hjalp meg til å prøve ut nye ting. Hadde også forbi for penis og nakene mannfolk. Mente at det var det styggeste på jord. Idag har jeg ikke det. Idag har jeg totalt forandret meg selv og mine oppfatninger av sex. Dette mye fordi jeg snakket med min sambo om fortiden og sammen jobbet vi oss igjennom det.

Håper du og din partner kan komme igjennom dette og at du får bedre selvtillitt til deg selv. Det var mye det det gikk på hos meg. Hadde ikke troa på at jeg kunne tilfredsstille han annet enn å ligge på rygg.

Beklager at dette ble noe privat, men håper at det hjelper noen.

Klem

Hva er egentlig tantrisk sex? Har sikkert hørt om det, men ikke akurat det ordet.

DET ER LÆREN OM DIV. PUNKTER PÅ KROPPEN SOM GIR NYE OPPLEVELSER VED BERØRING..SØK PÅ NETTET OM DET [:)][;)]

Høres kjent ut...
Har selv hatt noe problemer på den fronten!
Men vil anbefale deg å bare gå rett på sak,selv om du er redd og skeptisk- får du den riktige responsen tilbake er du nok kurert!!![;)]
Masse lykke til,detta fikser du...[:D]

TAKK FOR GODE TIPS

Tror faktisk at det er pga. at jeg er overvektig, er vel 30-40 kg for mye. Det burde jo ikke stoppe meg til å ta initiativ, men det er vel litt og fordi at vi kan jo ikke gjøre alle mulige stillinger når vi begge er overvektige.

Jeg kunne ha sagt mye om dette, da jeg har noen svært dyrekjøpte erfaringer, men... Mitt største råd er: Vær åpen med din mann om det. Fortell hva du føler og tenker om dette, det kan både føre til at dere kommer nærmere hverandre, kommer videre mot målet ditt og aller mest at dere unngår misforståelser!!! Det at du har ønske om og vilje til forandring på dette området, er absolutt et langt skritt på veien. Lykke til!

Back
Topp