IngiManathingi

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Har du fått mail fra motherhood eller? (Nå håper jeg ikke hukommelsen svikter allerede, for det var du som også bestilte? [;)])

Fikk mail om at den ene min var sent, og noen dager senere fikk jeg at den andre ble kansellert fordi de var tom [:(] Får jo en da, men det var jo en grunn for at jeg bestilte to da [&o]

hei!
Stemmer at jeg bestilte to, og var så fornøyd for de så bare helt perfekt ut!
Men var vel bare dagen etter eller noe at jeg fikk mail om at de var utsolgt, så de måtte refundere pengene. Utrolig kjipt=)
Nå vet jeg ikke hvor jeg skal få tak i sånne. Ser ut som om H&M bare har lange svarte...

Ja, ikke sant, de så helt perfekte ut! Så kjipt at du ikke får noen da.. [&o] Kan liksom ikke dele min ene heller, selv om jeg gjerne skulle ha delt om jeg fikk to altså! (Håper bare den ene kommer da..!)

Vi får bare holde utkikk etter om de får inn nye, enten her eller noe annet sted! Sendte mail til motherhood om det, men kundekontakten hadde ikke noe kontroll eller svar på om hva og når de får inn eller ikke, da måtte jeg ringe min butikk, noe som sier seg selv at ikke er helt enkelt [8D]

Er så greit med motherhood, for prisene er så greie, og klærne veldig bra etter min smak! (Er ikke heelt det samme å bestille tights som koster $ 50 pr par, og det dobbelte i frakt!

Mannen skal dit i mai, og satser på å få kjøpt en eller to i svart om ikke annet, men det var det med hvit.. Likte også det at de ikke var sånn kjempelange, så er litt irritert på at det gikk så dårlig!

Men finner du eller noen andre tights/leggings med mage, i andre farger enn svart, så SKRIK ut [:D]

Back
Topp