Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme tenker jeg. I dag har jeg kjøpt inn flere bokser med ananas biterHva med frukt da? her er ananas og appelsin god hjelp når ingenting annet frister
Synes du ikke laken er litt søt da? her går det for det meste i fersk ananas, men så lenge det funker for deg er det jo det som teller lunsjen i dag var knekkebrød med et tynt lag grønn pesto og tomat. Det var salt og godt for en uggen kroppSamme tenker jeg. I dag har jeg kjøpt inn flere bokser med ananas biter
Synes du ikke laken er litt søt da? her går det for det meste i fersk ananas, men så lenge det funker for deg er det jo det som teller lunsjen i dag var knekkebrød med et tynt lag grønn pesto og tomat. Det var salt og godt for en uggen kropp
Er det noen som pleier å drikke den? :O tenkte mer på at ananasen er søtere når den er hermetisk! men skjønner godt at du ikke orker å skjære opp. Men er jo såå godtDrikker ikke laken. Og uten den, så synes jeg det er deilig orker ikke stå på kjøkkenet og skjære opp vanlig.