Ingenting som frister:(

Mulan

Elsker forumet
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
Bare tanken på mat gjør meg kvalm! Eneste jeg orker å spise er usunn mat! Måtte spise en billys nå bare for å få i meg noe mat før jeg skal på jobb... Og det suger:(

Æsj, skjønner deg.. I Helgen har det gått i pizza og pommesfrites, er så kvalm og lite som frister og da klarer man ikke grønnsakene.. Får dårlig samvittighet for vil jo ha et sunt og variert kosthold for den lille :p Håper det blir bedre snart!! Idag skal jeg prøve spise smått og ofte for det har jeg vært lite flink på og håper det hjelper :-) Kjøpt inn babygulrøtter, nøtter, masse frukt og barer :)

Føler det likt. Blir endel frukt og grønt, samt hjemmepresset juice.

Fikk kjøpt meg noen nektariner, ananas og mango! Så nå sitter jeg og knasker frukt og nøtter :p

Samme tenker jeg. I dag har jeg kjøpt inn flere bokser med ananas biter ;)
Synes du ikke laken er litt søt da? :) her går det for det meste i fersk ananas, men så lenge det funker for deg er det jo det som teller :D lunsjen i dag var knekkebrød med et tynt lag grønn pesto og tomat. Det var salt og godt for en uggen kropp :D

Synes du ikke laken er litt søt da? :) her går det for det meste i fersk ananas, men så lenge det funker for deg er det jo det som teller :D lunsjen i dag var knekkebrød med et tynt lag grønn pesto og tomat. Det var salt og godt for en uggen kropp :D

Drikker ikke laken. Og uten den, så synes jeg det er deilig ;) orker ikke stå på kjøkkenet og skjære opp vanlig.

Drikker ikke laken. Og uten den, så synes jeg det er deilig ;) orker ikke stå på kjøkkenet og skjære opp vanlig.
Er det noen som pleier å drikke den? :O tenkte mer på at ananasen er søtere når den er hermetisk! :P men skjønner godt at du ikke orker å skjære opp. Men er jo såå godt :D

Har det på samme måte. Synes det frister mest med rent kjøtt og friske grønnsaker. Toast med ost eller magert kjøttpålegg, frukt og juice. Kanskje muslibar kan være god snack?

Ååååå,nå fikk jeg lyst på fersk ananas☺

Jeg fikk også veldig lyst på fersk ananas nå. Prøver å få mannen til å kjøpe :p

Back
Topp