Ingenting slår......

Xena

September 2013 <3
.......en skikkelig drittbleie når man er morgenkvalm!!!!!

:blob8 :puke

hihi!! Jeg klarer ikke engang å åpne kjøleskapet jeg.... det lukter mat.... blæh
Bæsjebleie er 1000 ganger værre!

hihi!! Jeg klarer ikke engang å åpne kjøleskapet jeg.... det lukter mat.... blæh
Bæsjebleie er 1000 ganger værre!

Jepp, så tusen takk til min kjære datter som sikkert har samlet opp i 3 døgn.... :p så sånn ut hvertfall ;)

off!! Hehe...

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Æææææsj :P

Noe som slår en drittbleie er makrell i tomat! Værste jeg vet! Her om dagen hadde mannen min gitt det til frokost til kidsa og reist på jobb! Der stod jeg med to unger med makrell på hendene, på brødskiva og ville ha mer! For å si det sånn så hjalp det ikke på formen min! Et mareritt å stå opp til!

Hehe "bedre ute enn inne" er det noen som sier :P

hehe gruer meg til bleia til Emilie er full etter på :/ Hun er litt løs i magen og det ooooooooser døden :O

har en her med "tann-bæsj" for tida, ordntlig grønn gugge, bra dassen står rett atmed stellebordet for å si det sånn :P

Uff, jeg holder pusten og skifter fort. Blir ofte meg som tar de, og vi har 2-3 om dagen. Jobber og i Bhg, men er sykemeldt nå, så slipper unna... ;)

hahahah.. det skjedde her om dagen!! skikkelig bløøøøøt bajsebleie! og mannen var på jobb. måtte bare heva ungen i dusjen! klarte rett å slett ikke å tørke hu! haha.. men hu var fornøyd hu da ;) fikk bade da er alt topp ;)

Back
Topp