Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke nödvendigvis det betyr at det närmer seg / at de liksom hikker mer og mer jo närmere man kommer terminNå spør jeg sikkert dumt.. hva har hikking med at det nærmer seg?
Tror hun hikker ca. 2 ganger daglig.. varierer litt. Ellers tror jeg hun har det trangt.
Måtte bare spørre, siden det var overskriften.Tror ikke nödvendigvis det betyr at det närmer seg / at de liksom hikker mer og mer jo närmere man kommer terminEr vel hittil ingen som har et klart svar på hvorfor mennesker i det hele tatt hikker, men man tror det er en refleks hos fosteret som hindrer fostervann å komme inn i respirasjonssystemet (ellerhvadetnå heter), så at det har en forbindelse med lungemodningen. Mine to har hikket mye fra veldig tidlig av, mens jeg har ei venninne som ikke kjente det i det hele tatt da hun var gravid. Jenta mi hikker mye ennå. Hver gang hun har spist, gjort mye fysisk eller ledd lenge
![]()
De hikker jo for å trene lunger. Og siden lungene modnes mest på slutten er det naturlig at de hikker (mer)Nå spør jeg sikkert dumt.. hva har hikking med at det nærmer seg?
Tror hun hikker ca. 2 ganger daglig.. varierer litt. Ellers tror jeg hun har det trangt.
Babyen hikker for å trene lungene.Tror ikke nödvendigvis det betyr at det närmer seg / at de liksom hikker mer og mer jo närmere man kommer terminEr vel hittil ingen som har et klart svar på hvorfor mennesker i det hele tatt hikker, men man tror det er en refleks hos fosteret som hindrer fostervann å komme inn i respirasjonssystemet (ellerhvadetnå heter), så at det har en forbindelse med lungemodningen. Mine to har hikket mye fra veldig tidlig av, mens jeg har ei venninne som ikke kjente det i det hele tatt da hun var gravid. Jenta mi hikker mye ennå. Hver gang hun har spist, gjort mye fysisk eller ledd lenge
![]()
Ja, var vel i og for seg det jeg sa?: at den trolig hikker som et "biprodukt" av å trene lungene fordi den puster inn fostervann=)Babyen hikker for å trene lungene.![]()
Signerer den ja. Før jeg vet ordet av det, så er det over....Han lille her og hikker også veldig mye om dagenmå innrømme at jeg tar meg selv i å bli litt lei av hikkingen når det blir mye og voldsomt men greier heldigvis å få den tanken raskt bort
er jo ikke så lenge til han er ute så må prøve å nyte bevegelsene mer enn jeg gjlr, uansett hvor ubehagelig de kan være
![]()
Sant det.Ja, var vel i og for seg det jeg sa?: at den trolig hikker som et "biprodukt" av å trene lungene fordi den puster inn fostervann=)
og det jeg mente underliggende i mitt av til AuroraBorealis er at selvom babyen ikke hikker masse og ofte betyr ikke det nödvendigvis at den ikke er klar, eller at den er klar når den gjör det![]()
Min hikker også etter jeg har spist eller mens jeg spiser. Sikkert derfor han hikker så ofte, fordi jeg trøkker i meg mat hele tiaHar ikke lagt merke til antall ganger pr dag eller lengde når han først begynner, men har merket at en del ganger hikker han etter jeg har spist.. kan være tilfeldig, men synes det var litt morsomt![]()