Ingen tvil om ar det nærmer seg

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Bompi her har hikke for 3 gang i dag siden vi stod opp. :O (4 hvis man regner med i natt)
Hun holder på mellom 20 og 40 minutter i slengen. Det synes jeg er lenge og mye.

Hvor ofte hikker deres?

Den siste uka har det blitt likt her også. Synes også det har vært så "hard" hikking og at han har hikka så mye :p

Han har hikket to ganger idag :) tenker ikke så mye over hvor lenge. Nr2 hikket veldig mye, var plagsomt, men hva kan man gjøre? :p

Han hikker støtt og stadig, men har ingen oversikt over hvor lenge eller ofte :). Tenker at han skal nå bare hikke på, jo mer jo bedre så han får sterke pustemuskler :D

Hikker veldig mye, har ikke telt, men synes det er så ofte som hverannen time ca. Storesöster gjorde også det, og hikker relativt mye nå også. Hun er 11 mndr og hikker flere ganger per dag liksom:/

Et par fanger i uken bare, men førstemann hikka opptil 4 ganger pr dag! Jeg holdt på å bli gal;)

Mye hikking her også, men tror ikke han holder på så lenge som 40 min av gangen. Hikking er et sunnhetstegn på at alt fungerer som det skal sa jm til meg :) (uten at lite/ingen hikking betyr det motsatte, altså)

Det hikkes så ofte og lenge at jeg ikke tenker over det annet enn at jeg ler litt mens jeg sier til sambo at barnet vårt hikker like mye som han :p

Her hikkes det hovedsaklig på kveldstid (eller det er da jeg legger merke til det). Tror at det lengste jeg har lagt merke til er 15-20 min, men det er nesten daglig :)

Hikking 1-2 ganger om dagen her. :P VArer kanskje 10-15 minutter. Og så har jeg flere ganger våknet til hikking midt på natten. :P

Merker ikke noe til denne berømte hikkinga jeg :P her bomper han rundt hele tiden med gjevne mellomrom :)

Kjente det jeg tror var hikking for første gang i går :b så det er ikke så veldig mye...

Ikke noe hikking her. I allefall ingen som jeg har merket.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hikket to ganger idag. vet ikke hvor lenge det varer, kanskje 5-10 minutter :)

Back
Topp