Ingen torsdagstråd???

Uff, høres sååå frustrerende ut!:eek:o_O Det er jo deres datter, og bare dere burde bestemme hvordan ting skal gå! Vi har da gjort det samme med både Emira og Liana når det kommer til sitting før dem klarer å sitte selv ;) Dem begge hatet å ligge på gulvet, spesielt på magen.. hehe..
Ja, det er energikrevende med ei bedrevitende, barnløs tante.:p
Litt sitting går selvfølgelig an med Jenny også, men om hun får lov å sitte oppreist hele tiden istedenfor å åle og trene seg opp, så klarer hun ikke å følge den motoriske utviklinga riktig, så der er fysioterapeuten hennes streng. Dumt å ødelegge den fine fremgangen hennes liksom!

Greit å stoppe endel når de små ikke er medgjørlig på bilkjøring da:) har du noe å underholde han med i bilen? Her er reklame, dropsesker, merkelapper og annet søppel VELDIG populært å leke med i bilen :p ;)
Hva handlet dere på Ikea? :D
Ja vi har litt forskjellig. Men er han lei så er han lei :-p
Vi kjøpte en Malm kommode for å ha til Lillebrorklær og en hylle til badet!

DA har vi vært en dagstur i Tønsberg. Utrolig varmt og deilig - nesten i varmeste laget for lillemor, selv med en god bris. Nå er vi på vei "hjem" igjen, og mens noen dubber, er andre litt slitne av tanta si som styrer noe fælt OG som til stadighet har div.meninger om oppdragelse,fremgangsmåter, og sikkerthet hos barn. Jeg føler meg iallfall litt overkjørt når hun blåser i noen av de viktigste retningslinjene vi har satt for vår datter. F.eks soverutinene hennes,at hun ikke skal settes opp og sitte (hun skal ligge mye og komme seg opp sjøl evt) Og Jenny har ENDELIG begynt å åle seg, men de siste to dagene ligger hun pal og hylgriner hun når hun legges ned, for da kommer gamletanta og plukker henne opp og sier "staaaakkar, må du ligge på golvet du da?":mad:

Hvot mange barn har denne tanta tror dere? Nada!!!
Æsj så slitsomt!!!! :-o
Jeg hadde blitt ganske sinna tror jeg...

Kjørte "forbi" dere i Tønsberg vi da ;)

Ja, det er energikrevende med ei bedrevitende, barnløs tante.:p
Litt sitting går selvfølgelig an med Jenny også, men om hun får lov å sitte oppreist hele tiden istedenfor å åle og trene seg opp, så klarer hun ikke å følge den motoriske utviklinga riktig, så der er fysioterapeuten hennes streng. Dumt å ødelegge den fine fremgangen hennes liksom!
De skal jo helst ikke settes uansett, før de kan det selv. Og når hun i tillegg trener med fysio som sier det burde det være greit for folk å forholde seg til!?

Ja det er jo klart! Husker at når Emira var i denne alderen, så hadde ingen av oss hørt om at de ikke burde sitte før dem klarer å sette seg opp selv.. så hun satt mye! gjorde henne nok litt tregere med krabbing/åling.. Hun var 10,5 mnd når hun begynte å åle seg fremover! Men ingen på helsestasjon sa noe om det heller.. var visst helt normalto_O:P Med Liana har vi vært litt strengere.. Har lagt hun mye ned, men om hun gråt ordentlig så lot vi hun sitte.. var det bare klaging, så fikk hun ligge sånn litt til :P hehe...

Æsj så slitsomt!!!! :-o
Jeg hadde blitt ganske sinna tror jeg...

Kjørte "forbi" dere i Tønsberg vi da ;)
Skikkelig slitsomt!!
Jeg blir desverre litt sur av meg og sier ikke noe før begeret renner over.:oops:

Ja, jeg hadde et observant øye på vakt - i tilfelle jeg så dere, men jeg gjorde ikke det asså. Dumt æss..

Skikkelig slitsomt!!
Jeg blir desverre litt sur av meg og sier ikke noe før begeret renner over.:oops:

Ja, jeg hadde et observant øye på vakt - i tilfelle jeg så dere, men jeg gjorde ikke det asså. Dumt æss..
Vi dura raskt forbi etter å ha levert redningsvester på brannstasjonen :)

De skal jo helst ikke settes uansett, før de kan det selv. Og når hun i tillegg trener med fysio som sier det burde det være greit for folk å forholde seg til!?
Ja, det mener jeg også.. Har henne jo sittende på fanget mitt eller mellom beina mine, men hun skal ikke sitte og vagle aleine syns jeg. Kan ikke komme å si stakkars unge når det er til hennes eget ve og vel - selv om det ikke er like gøy bestandig!! Tough love.:p Tante dro på butikken når vi kom hjem, og da leika hun seg godt på gulvet sammen med mammaen og pappaen sin. ;)

Se på lille sjarmistrollet:D<3
Elsker og bli tatt bilder av ser det ut som:D Det var utrolig fint tøy:D;) Herlig og få tidlig fri fra jobb;) Det liker vi vettø:D
Haha, ja det gjør hun! Men hun skjønner ikke at Ipaden tar bilder...ennå, så her gjør hun seg til for pappan ;)

Haha, ja det gjør hun! Men hun skjønner ikke at Ipaden tar bilder...ennå, så her gjør hun seg til for pappan ;)

Hahah, hu er så herlig den gromjenta di<3
Gratulerer med bursdagsgaven, heldiggrisen:D^^

haha ja samme kan jeg få også, med engang jeg har gjort "lite" en dag, så føles det nesten litt feil.. menmen :p
jeg er helt avhengig av å lutfe på denne tiden av året! Blir så innestenkt og varm luft om jeg ikke har noen vinduer oppe, og det hjelper godt med litt vind :p
Vasker heller aldri vegger, men ja, vi har tenkt å få malt;):D så da er det greit å få gjort litt og litt.. hehe nytter ikke å holde på med sånt hvis ungene er hjemme/våkne :p så får se om vi får begynt til kvelden :)

Elsker og male, det er sååå gøy;) Også digger jeg lukta også^^ Hvilken farge skal dere ha? Hvit? Nei, om man gjør det med unger tilstede blir det fort kaos og klin ikke minst;):p

DA har vi vært en dagstur i Tønsberg. Utrolig varmt og deilig - nesten i varmeste laget for lillemor, selv med en god bris. Nå er vi på vei "hjem" igjen, og mens noen dubber, er andre litt slitne av tanta si som styrer noe fælt OG som til stadighet har div.meninger om oppdragelse,fremgangsmåter, og sikkerthet hos barn. Jeg føler meg iallfall litt overkjørt når hun blåser i noen av de viktigste retningslinjene vi har satt for vår datter. F.eks soverutinene hennes,at hun ikke skal settes opp og sitte (hun skal ligge mye og komme seg opp sjøl evt) Og Jenny har ENDELIG begynt å åle seg, men de siste to dagene ligger hun pal og hylgriner hun når hun legges ned, for da kommer gamletanta og plukker henne opp og sier "staaaakkar, må du ligge på golvet du da?":mad:

Hvot mange barn har denne tanta tror dere? Nada!!!

Ojsann, noen som kanskje burde hatt litt sosiale antenner her eller?
Selvsagt skal Jenny kose seg og fortsette med ålinga, det er jo super trening for henne. Er da ikke noe som helst stakkars, vel?:O Er da kun godt for henne. Er bare og sette ned foten og gjøre det helt klart for tante at hu er DERES datter og DERE vet hva som er best for henne<3

Elsker og male, det er sååå gøy;) Også digger jeg lukta også^^ Hvilken farge skal dere ha? Hvit? Nei, om man gjør det med unger tilstede blir det fort kaos og klin ikke minst;):p

hehe ja jeg å kan like sånt :P hehe og liker spesielt lukta nå som jeg er gravid :eek::D :P hehe.. i stua, gangen og det ene soverommet (som brukes til treningsrom og roterom) har halv panelvegg som er beiset mørk brun, og den skal males hvis, og delen over skal være en litt mer varmere men lys farge ;):) så gleder meg til å få startet, for har mislikt denne brune veggen siden vi flyttet inn :P

Ble ikke noe vasking ikveld alikevel :P så at det ikke var så møkkete, så skal gå lett over for å fjerne støv imårra når Liana sover duppen sin :)

Har fått lønn jeg... :rolleyes: DET er fordelen med jobb! :D såeh, tok meg en liten shoppingrunde etter at vesla var sovna! :D fikk bytta noe klær til snuppa, kjøpt litt på salg og fant meg selv en Moose on The Loose hettejakke :) er jeg riktig heldig blir den for stor snart :p ;) kjøpte også en Polarn O Pyret parkdress til jenta til søs, på 70%rabatt!!! :eek: :D 300kr!!! Så den skal hun få i bursdagsgave! :)

Hvis dere blåser opp bildet av Hermine ser dere hoggtennene hennes :rolleyes: Er faktisk hjørnetennene hun har fått det, er plass til fire tenner mellom :eek: :p

Hvis dere blåser opp bildet av Hermine ser dere hoggtennene hennes :rolleyes: Er faktisk hjørnetennene hun har fått det, er plass til fire tenner mellom :eek: :p
Hjørnetenner er søte ;)

Hjørnetenner er søte ;)
Ja, iallfall når hun ikke har noen tenner imellom :p :rolleyes: ;) men ifølge svigermor fikk mannen også hjørnetennene først, og gikk sånn i flere måneder før fortenne kom, så hun er jo arvelig belasta ;)

Ja, iallfall når hun ikke har noen tenner imellom :p :rolleyes: ;) men ifølge svigermor fikk mannen også hjørnetennene først, og gikk sånn i flere måneder før fortenne kom, så hun er jo arvelig belasta ;)
Jeg fikk forresten sparkebukse fra Tiljamid i posten i dag! Eller - LILLEBROR fikk ;)
Gleder meg til å få den vasket og tatt i bruk - den er jo sååå myk!!!

Back
Topp