Ingen torsdagstråd???

Fikk gå 1,5 time tidligere fra jobb idag :D deilig! Men mannen og Hermine var ikke hjemme da, så kom hjem til tomt hus :p fikk støvsugd og rydda litt i mellomtida, like greit siden vi skal ha besøk i ettermiddag ;) Nå snorker turboguri litt og vi skal spise grove pannekaker og grønnsakssuppe :)
Bilde av rakkerungen i den nye dressen sin fra AlbaBaby :rolleyes: Hun lager grimase når vi spør om å få se på trynet :p
ImageUploadedByBV Forum1374154870.983048.jpg

Lillebror er ikke akkurat forelska i bilkjøring, så fort han hadde sovet 1,5 time var det vræl! Men vi måtte innom IKEA og snor oss gjennom rush i Oslo før vi må ha oss litt middag og strekke skikkelig på bena :)

Fikk gå 1,5 time tidligere fra jobb idag :D deilig! Men mannen og Hermine var ikke hjemme da, så kom hjem til tomt hus :p fikk støvsugd og rydda litt i mellomtida, like greit siden vi skal ha besøk i ettermiddag ;) Nå snorker turboguri litt og vi skal spise grove pannekaker og grønnsakssuppe :)
Bilde av rakkerungen i den nye dressen sin fra AlbaBaby :rolleyes: Hun lager grimase når vi spør om å få se på trynet :p
Vis vedlegget 22780

Se på lille sjarmistrollet:D<3
Elsker og bli tatt bilder av ser det ut som:D Det var utrolig fint tøy:D;) Herlig og få tidlig fri fra jobb;) Det liker vi vettø:D

Har laget en tråd inne på den skjulte siden vår om noen vil lese:)

Jeg synes ikke jeg gjør mye iallfall:)
Vant med og gjøre mye mer, men orker ikke stress om dagen;) Vil slappe av når Emmeth sover og kose meg med BV og en kopp kaffe:D Herre min, det er varmt om dagen!:) Er over 24 grader og er overskya, klager ikke altså:p Hva gjør du idag?:)

hehe er lov å ta "livet med ro" og bare nyte dagene da ;) gjør det stadig vekk jeg :P:P hihi..
Ja temperaturen er varm her også, men har blåst en del i de siste dagene.. men merket at det var varm vind :)
Idag har det blitt mye avslapping ;) Med 1 unge hjemme som styrer på for seg selv, så er det ikke mye stress her! :D Ellers har vi planer om å vaske vegger i stua ikveld når Liana har lagt seg :)

Vis vedlegget 22780

hehe så nydelig og morsomme bilder :D kjempe fin dress også! ;):):)

Deilig å få kunne gå litt tidligere fra jobb OG få støvsugd å sånt :D
Middagen høres digg ut! ;):)

Så fiiin bukse! ;) den har skikkelig god passform da :D behagelige lekeplagg liker vi ;)

ja jeg har alltid likt sparkebukser/hele dresser til små barn! de sitter der de blir tatt på lissom, og er stort sett kjempe fine for turbobarn :D:D:D

Lillebror er ikke akkurat forelska i bilkjøring, så fort han hadde sovet 1,5 time var det vræl! Men vi måtte innom IKEA og snor oss gjennom rush i Oslo før vi må ha oss litt middag og strekke skikkelig på bena :)

Heldiggris som skal på IKEA! :D jeg vil også dit :P

Då ha Fie søve laaang formiddagslur, men eg åg søv :D
og vi ha vøre på kommunen, og ho ha fått nye barnehageplass :D :D :D tell dit som vi ska fløtt :D så då slæpp eg å kjør så langt kvar dag :P

Eg ha komme inn på årsstudium økonomi og ledelse :D woop wooop :D
Så eg e såååå strååålende fornøyd no :)

Fie søv sin andre lur no, ha søve i over 1 time ;) og vi ska i bursdag, så eg vurder å nestn vækk ho snart...kan jo ikje søøøv heiiiile dagen :P

hehe er lov å ta "livet med ro" og bare nyte dagene da ;) gjør det stadig vekk jeg :p:p hihi..
Ja temperaturen er varm her også, men har blåst en del i de siste dagene.. men merket at det var varm vind :)
Idag har det blitt mye avslapping ;) Med 1 unge hjemme som styrer på for seg selv, så er det ikke mye stress her! :D Ellers har vi planer om å vaske vegger i stua ikveld når Liana har lagt seg :)

Det er så digg og bare sitte med rompa godt planta i sofaen og bare gjøre som JEG vil:p Så er litt beroligende og lese flere føler det samma:) Får litt dårlig samvittighet om jeg ikke gjør så mye i huset en dag, veit det er teit, men!
Vinden har tatt seg opp her også den siste timen, men er varm vind her også. Godt med litt lufting egl, for kan fort bli for varmt;) Vasker så og si aldri vegger, jeg;) Skal dere male?

Ikea er farlig moro:D haha:D
Kan fort handle for noen tursen, selvom jeg egentlig ikke trengte noe spesielt;):p Godt og ta noen pauser når man er på langtur:)

IKEA er slitsomt :p
Vi handlet det vi skulle og en ting til ;) hehe

Hihi, greit og få gjort seg ferdig også:p Yes, kan være bra med folk der og det kan fort bli litt mye;) Drar som regel kun på Ikea med minsten når jentene er i bhgen, ellers blir det fort litt for mye styr!

Då ha Fie søve laaang formiddagslur, men eg åg søv :D
og vi ha vøre på kommunen, og ho ha fått nye barnehageplass :D :D :D tell dit som vi ska fløtt :D så då slæpp eg å kjør så langt kvar dag :p

Eg ha komme inn på årsstudium økonomi og ledelse :D woop wooop :D
Så eg e såååå strååålende fornøyd no :)

Fie søv sin andre lur no, ha søve i over 1 time ;) og vi ska i bursdag, så eg vurder å nestn vækk ho snart...kan jo ikje søøøv heiiiile dagen :p

Så supert at du har kommet inn OG Fie har fått plass i bhg! :D Gratulerer med det! ;)

Det er så digg og bare sitte med rompa godt planta i sofaen og bare gjøre som JEG vil:p Så er litt beroligende og lese flere føler det samma:) Får litt dårlig samvittighet om jeg ikke gjør så mye i huset en dag, veit det er teit, men!
Vinden har tatt seg opp her også den siste timen, men er varm vind her også. Godt med litt lufting egl, for kan fort bli for varmt;) Vasker så og si aldri vegger, jeg;) Skal dere male?

haha ja samme kan jeg få også, med engang jeg har gjort "lite" en dag, så føles det nesten litt feil.. menmen :P
jeg er helt avhengig av å lutfe på denne tiden av året! Blir så innestenkt og varm luft om jeg ikke har noen vinduer oppe, og det hjelper godt med litt vind :P
Vasker heller aldri vegger, men ja, vi har tenkt å få malt;):D så da er det greit å få gjort litt og litt.. hehe nytter ikke å holde på med sånt hvis ungene er hjemme/våkne :P så får se om vi får begynt til kvelden :)

Greit å stoppe endel når de små ikke er medgjørlig på bilkjøring da:) har du noe å underholde han med i bilen? Her er reklame, dropsesker, merkelapper og annet søppel VELDIG populært å leke med i bilen :p ;)
Hva handlet dere på Ikea? :D

Nå er jentene og sambo hjemme så svarer ikveld;):):D

DA har vi vært en dagstur i Tønsberg. Utrolig varmt og deilig - nesten i varmeste laget for lillemor, selv med en god bris. Nå er vi på vei "hjem" igjen, og mens noen dubber, er andre litt slitne av tanta si som styrer noe fælt OG som til stadighet har div.meninger om oppdragelse,fremgangsmåter, og sikkerthet hos barn. Jeg føler meg iallfall litt overkjørt når hun blåser i noen av de viktigste retningslinjene vi har satt for vår datter. F.eks soverutinene hennes,at hun ikke skal settes opp og sitte (hun skal ligge mye og komme seg opp sjøl evt) Og Jenny har ENDELIG begynt å åle seg, men de siste to dagene ligger hun pal og hylgriner hun når hun legges ned, for da kommer gamletanta og plukker henne opp og sier "staaaakkar, må du ligge på golvet du da?":mad:

Hvot mange barn har denne tanta tror dere? Nada!!!

DA har vi vært en dagstur i Tønsberg. Utrolig varmt og deilig - nesten i varmeste laget for lillemor, selv med en god bris. Nå er vi på vei "hjem" igjen, og mens noen dubber, er andre litt slitne av tanta si som styrer noe fælt OG som til stadighet har div.meninger om oppdragelse,fremgangsmåter, og sikkerthet hos barn. Jeg føler meg iallfall litt overkjørt når hun blåser i noen av de viktigste retningslinjene vi har satt for vår datter. F.eks soverutinene hennes,at hun ikke skal settes opp og sitte (hun skal ligge mye og komme seg opp sjøl evt) Og Jenny har ENDELIG begynt å åle seg, men de siste to dagene ligger hun pal og hylgriner hun når hun legges ned, for da kommer gamletanta og plukker henne opp og sier "staaaakkar, må du ligge på golvet du da?":mad:

Hvot mange barn har denne tanta tror dere? Nada!!!

Uff, høres sååå frustrerende ut!:eek:o_O Det er jo deres datter, og bare dere burde bestemme hvordan ting skal gå! Vi har da gjort det samme med både Emira og Liana når det kommer til sitting før dem klarer å sitte selv ;) Dem begge hatet å ligge på gulvet, spesielt på magen.. hehe..

Back
Topp