Ingen torsdagstråd???

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
...ennå? Kl er jo 07.15 folkens :eek: :p
Kjapp tur innom mens jeg super i meg en kopp kaffe før jobb! ;) mann og barn sover, og kjenner jeg helst vil gjøre det samme, ble ltt vel mye svart te litt sent i går så fikk ikke sove i natt :confused: menmen, vi er da vandt til å fungere nesten uten søvn nå, ikke sant damer? :p ;)
Her plaskregner det, så nå skal jeg finne fram paraply og gummistøvler!

Ha en fin dag dere!

Her var det mannens tur til å sove lengre idag. Noe han djeldent gjør. Lite energi av ramadan... ser på thomas toget å gleder meg til å sove litt igjen..
Blir vel strand igjen etterpå :-)

♥♥♥♥

Hiv å Hoi!
Fie ha vøre litt vanskele å ha med å gjort i natt, små suttrat å vøre våken i ein time på natta....
Klokka 06.30 mått eg bære stå opp...men Fie va endå ikje fornøyd, sku ikje ha grøt, og kunn skreik! så når eg endele ha fått i ho grøtn, så bytta eg på ho, og la ho igjen!

No ligg ho på rommet sitt å rop :P Men ho MÅ søv! eg åg egentle...meeen det bi det ikje tid tell :/

God morgen!
Her har jeg og storebror nettopp kommet tilbake etter en tur på Esso for å kjøpe kaffe til mor! Sitter nå på lekeplassen å har oppsyn med turbonikolai :) Elise og pappa'n tar seg en blund. Alle var oppe 5:30 :o

ImageUploadedByTapatalk1374129142.580952.jpg

Vi skal nok tilbringe dagen her på campinga, også skal vi i bursdag klokka 16 :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God morgen!
Vi er i full gang med leking på gulvet. Fant programkortet til tuneren i lekekassa, så noen har plukka på den selv om vedkommende vet godt at det ikke er lov.
Simone sov i bilen hjem fra farmor i går, og la seg ikke før klokka ni, så hun sov lenge i dag til hun å være (07.30). Vi skal ordne oss og dra på barnas lekeland når det åpner klokka 11.

Deilig med fri i dag, så dagen skal nytes til fulle! :)

Kos dere i dag! :)

Ha en fin dag på jobb Marian87!!:)

Herlig med strandliv da, lennypenny.:) Skjønner godt mannen som ikke har så mye energi under Ramadan. Jeg blir så sur uten jevnlig matinntak, så jeg hadde klart meg særdles dårlig med det der.:p

Her våkna jeg 07-ish av at en nabo snorka og av sola som skinte inn vinduet. Blandede følelser angående det.. Like etter våkna vesla, og nå har hun fått frokosten sin. OG tatt en powernap på hele 3min!! :p
Nå blir det kaffe og frokost på resten av oss, også får vi se hva dagen bringer! Tante vil ha oss ut av huset og ha Jenny aleine virker det som, men det får vi nå se på..:p

Daniel har hatt dagens første blund og vi koser oss hjemme. Blir nok en kose-hjemme-dag i dag. Var i Kongeparken og koste oss i går, så litt hjemmekos må være lov dagen derpå.

God morgen!
Vi er i full gang med leking på gulvet. Fant programkortet til tuneren i lekekassa, så noen har plukka på den selv om vedkommende vet godt at det ikke er lov.
Simone sov i bilen hjem fra farmor i går, og la seg ikke før klokka ni, så hun sov lenge i dag til hun å være (07.30). Vi skal ordne oss og dra på barnas lekeland når det åpner klokka 11.

Deilig med fri i dag, så dagen skal nytes til fulle! :)

Kos dere i dag! :)
Hihi.. Simoneluringen!! ;)

God morgen! :)
Her våknet jeg og Liana kl 7, eller jeg ble vekket av hun :P hehe.. sto opp rundt halv 8.
Emira er jo ikke hjemme, så er litt stille her uten skravlinga hennes! hehe..
Nå skal jeg straks inn i dusjen en tur, også spørs det om vi skal klare å få vasket veggene ikveld, så det er klart for å males :) meeeen det får vi se på når kvelden kommer :P heheh..

Ønsker dere alle en fin dag!
om det er hjemme, på jobb, på ferie, på strand, osv... ;):)

Snuppa har lekt og styra på :P

1374138743469.jpg

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Good morning, ladies;):D
Jeg fikk sendt mann og unger av gårde på jobb og i bhgen kl halv 7. Jeg og Emmeth sov til halv 10:D
Nå er han lagt for dagens første lur:) Jeg er litt daff om dagen, så gjør ikke så mye;) Skal legge inn 2 stappfulle kurver med sammenlagt tøy, støvsuge og lage middag. Ellers er det bare mamma&Emmethkos som står på menyen;):D<3

Jeg fikk sendt mann og unger av gårde på jobb og i bhgen kl halv 7. Jeg og Emmeth sov til halv 10:D
Nå er han lagt for dagens første lur:) Jeg er litt daff om dagen, så gjør ikke så mye;) Skal legge inn 2 stappfulle kurver med sammenlagt tøy, støvsuge og lage middag. Ellers er det bare mamma&Emmethkos som står på menyen;):D<3
Haha, du sier at det er en daffedag, men for meg var det max av hva jeg fikk utretta en dag hjemme:p;)

*Surfer mobilt*

God morgen!
Her har jeg og storebror nettopp kommet tilbake etter en tur på Esso for å kjøpe kaffe til mor! Sitter nå på lekeplassen å har oppsyn med turbonikolai :) Elise og pappa'n tar seg en blund. Alle var oppe 5:30 :o

Vis vedlegget 22736

Vi skal nok tilbringe dagen her på campinga, også skal vi i bursdag klokka 16 :)

Du gode tid, da hadde jeg også måttet ha jakta på kaffe! :p;)

*Surfer mobilt*

Du gode tid, da hadde jeg også måttet ha jakta på kaffe! :p;)

*Surfer mobilt*
Det er igjen dette med at alle fire sover og bor på et rom! Men nå skal storebror sove sin blund, så da blir det en strekk på meg og :) men dagene blir jo helt slitsomme når man skal bruke hele dagen på å jakte på søvn.. Heldigvis er snart ferien over :p

Vi rakk all pakking og ordning før Lillebror skulle duppe, så nå er vi smått på vei hjemover. Hadde et par ting som måtte ordnes i Tønsberg, men straks er vi helt klare for å komme oss hjem.
Det skal bli godt, kjenner vi alle sammen!

Det er igjen dette med at alle fire sover og bor på et rom! Men nå skal storebror sove sin blund, så da blir det en strekk på meg og :) men dagene blir jo helt slitsomme når man skal bruke hele dagen på å jakte på søvn.. Heldigvis er snart ferien over :p

Uff ja slikt er slitsomt!
Jeg var helt kjørt første morgenen i campingvogn da Lillebror fikk morgenssolen rett i ansiktet før kl 6 og måtte ut og trille etter kaffe!
Han sovnet fort igjen da, så fikk jeg slappet av litt igjen!

Syns da ikke du det høres ut som om du er daff :P haha :D
Kos deg med Emmeth-gutten! :):) <3

Syns da ikke du det høres ut som om du er daff :p haha :D
Kos deg med Emmeth-gutten! :):) <3

Jeg synes ikke jeg gjør mye iallfall:)
Vant med og gjøre mye mer, men orker ikke stress om dagen;) Vil slappe av når Emmeth sover og kose meg med BV og en kopp kaffe:D Herre min, det er varmt om dagen!:) Er over 24 grader og er overskya, klager ikke altså:p Hva gjør du idag?:)

Skulle egentlig vært i sverige i dag, men turen ble dessverre avlyst :( Så mini bestemte at da skulle vi kjøre blå buss til byen ;) Fikk handla inn litt klær til ungene på salg da så skal ikke klage for handla egentlig for 1326 kr men betalte bare 777 kr :) alt var ikke på salg da men sparte noen kr likevel. Nå har man kommet hjem og lillegutt ble så sliten av shoppinga hehe så han tar seg en dupp..

Vi rakk all pakking og ordning før Lillebror skulle duppe, så nå er vi smått på vei hjemover. Hadde et par ting som måtte ordnes i Tønsberg, men straks er vi helt klare for å komme oss hjem.
Det skal bli godt, kjenner vi alle sammen!
Hehe, er alltid litt stress når man skal rekke å komme seg avgårde til sovetid ja! ;)

Back
Topp