Ingen tegn til graviditet på UL 6+1

Legen sa bare at blodprøven viser ingen graviditet, så det vet jeg ikke. Hun fulgte meg dårlig opp, måtte selv kontakte en annen lege for å få henvisning til UL[emoji849] når jeg forklarte henne 2 positive, alle sympt etc, så var det bare «blodprøven viser ingen graviditet, ta kontakt hvis spm». Når jeg ringte gyn på sykehuset sa dem: du MÅ komme hit, dette er ikke normalt og vi må få undersøkt deg. Fikk heldigvis snakket med en annen lege nå i ettermiddag som henviste meg tvert.

Uff, jeg håper du får komme inn raskt! Jo lenger du går gravid i en eggleder eller hvor den måtte sitte jo mindre sjanse er det for at egglederen kan beholdes. Men som sagt har du jo to og den andre egglederen kunne faktisk ta over jobben til den som fjernes slik at man allikevel kan ha eggløsning hver måned :-) Det hjalp veldig for meg å høre midt oppi dette!

Men da fikk du komme inn på sykehuset idag regner jeg med? Om du er så langt på vei burde det være mulig å se på ul’en om de sjekker egglederne, de så det klart på meg når jeg var 6+6. Jeg fikk veldig smerter som sentrerte seg kun på venstre side, har du merket noe til smerter kun på en side?

Det var jo også veldig rart at graviditetstesten din hos legen var helt negativ! Du kan jo håpe det er en spontanabort istedenfor, selv om det selvfølgelig heller ikke er hva man ønsker :-(

Masse lykke til - jeg krysser fingrene for deg:notworthy

Uff, jeg håper du får komme inn raskt! Jo lenger du går gravid i en eggleder eller hvor den måtte sitte jo mindre sjanse er det for at egglederen kan beholdes. Men som sagt har du jo to og den andre egglederen kunne faktisk ta over jobben til den som fjernes slik at man allikevel kan ha eggløsning hver måned :) Det hjalp veldig for meg å høre midt oppi dette!

Men da fikk du komme inn på sykehuset idag regner jeg med? Om du er så langt på vei burde det være mulig å se på ul’en om de sjekker egglederne, de så det klart på meg når jeg var 6+6. Jeg fikk veldig smerter som sentrerte seg kun på venstre side, har du merket noe til smerter kun på en side?

Det var jo også veldig rart at graviditetstesten din hos legen var helt negativ! Du kan jo håpe det er en spontanabort istedenfor, selv om det selvfølgelig heller ikke er hva man ønsker :-(

Kan bare skyte inn av en venninne av meg ble gravid raskt igjen etter å ha operert bort den ene egglederen :)

Leit det var en ex u, men godt du fikk ordentlig oppfølging

Uff, jeg håper du får komme inn raskt! Jo lenger du går gravid i en eggleder eller hvor den måtte sitte jo mindre sjanse er det for at egglederen kan beholdes. Men som sagt har du jo to og den andre egglederen kunne faktisk ta over jobben til den som fjernes slik at man allikevel kan ha eggløsning hver måned :-) Det hjalp veldig for meg å høre midt oppi dette!

Ja synes også det er rart med den testen hos legen, men den skal være 100% sies det, altså blodprøven...hadde jeg bare stolt på de to jeg tok selv og ikke tatt hos legen ville jeg vært «gravid» enda...inatt sov jeg nesten ikke pga murring i rygg i nederst i magen. Kjennes ut som mens skal komme men det gjør den ikke...tungt å gå med symptomer og vite at der ikke er liv[emoji20][emoji20][emoji20] sliter psykisk kjenner jeg. Klarte ikke gå på jobb idag...
Har ikke hatt smerter i den forstand, er mer små murringer, trykk, stikninger - litt vanskelig å forklare

Back
Topp