Auu! Tenkte på det i dag.... Glad det ikke er glatt ute... For Eg SER virkelig ikke bena mine og hvor jeg tråkker hen![]()
Samme her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Auu! Tenkte på det i dag.... Glad det ikke er glatt ute... For Eg SER virkelig ikke bena mine og hvor jeg tråkker hen![]()
Samme her! Lenge til termin?![]()
Samme her... Eller plutselig så har jeg mere kynnere og nedpress noen dager for så å roe seg fullstendig. Starks dag 2 på overtid..
Dere som er rundt termindato nå...har dere med fødebaggen i bilen? Typen er bilselger og har forskjellge biler med hjem hele tiden, så vi kan ikke ligge den fast i bagasjerommet. Kjenner jeg er litt tilbakeholden på å gå for mye ut av huset akkurat nå rundt termin......Damene i min familie er notorisk kjente for kjappe fødsler! :O
Dere som er rundt termindato nå...har dere med fødebaggen i bilen? Typen er bilselger og har forskjellge biler med hjem hele tiden, så vi kan ikke ligge den fast i bagasjerommet. Kjenner jeg er litt tilbakeholden på å gå for mye ut av huset akkurat nå rundt termin......Damene i min familie er notorisk kjente for kjappe fødsler! :O
TakkUff... Håper det skjer noe snart! Lykke til![]()
Nei, det har jeg ikke. Jeg går også tur i skogen alene. Det er det som føles riktig for megDere som er rundt termindato nå...har dere med fødebaggen i bilen? Typen er bilselger og har forskjellge biler med hjem hele tiden, så vi kan ikke ligge den fast i bagasjerommet. Kjenner jeg er litt tilbakeholden på å gå for mye ut av huset akkurat nå rundt termin......Damene i min familie er notorisk kjente for kjappe fødsler! :O
Nei, det har jeg ikke. Jeg går også tur i skogen alene. Det er det som føles riktig for meg![]()