Ingen tegn til fødsel

Håpefull10

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
39+4 og absolutt ingen tegn til fødsel! Har hatt masse kynnere fra uke 17 i svangerskapet, og tilogmed de er borte.... andre som har det sånn? :p Og evt har en gladnyhet om ingen tegn, for så plutselig gå i fødsel? :p
 
39+4 og absolutt ingen tegn til fødsel! Har hatt masse kynnere fra uke 17 i svangerskapet, og tilogmed de er borte.... andre som har det sånn? :p Og evt har en gladnyhet om ingen tegn, for så plutselig gå i fødsel? :p

Kjenner meg ikke igjen. Men trøst deg med at det er like vanlig at man kjenner masse tegn som at man ikke kjenner noe og plutselig går i fødsel ;) Jeg hadde lett byttet plass med deg da - hatt regelmessige kynnere siden oktober. De siste tre ukene har jeg fått murringer, konstante ryggsmerter som stråler ned til lårene og vonde tak...og fremdeles ingen baby -_- Så se det positive i det: du slipper masse vondt og ubehagelig i gudene vet hvor lenge før du skal føde :)
 
Termin imorra, fikk noen kynnere igår så jeg prøvde å gå å gå å gå for å sette ting igang, men det skjedde ikke noen ring fikk med meg mannen ut nå på en kort tur, men skjedde ingenting :(

Ellers ingen tegn i det hele tatt! Jeg er lei, hatt bekkenløsning siden uke 10, så nå er jeg virkelig klar for å bli ferdig!
 
Ingen tegn til noe som helst her heller :/ av og til noe stikninger der nede bare. Hatt kynnere siden uke 16, og de har vart hele dagen, ikke kommet og gått sånn som jeg innbiller meg de skal gjøre.
 
Er seks dager på overtid og her varierer det fra dag til dag. Kan noen dager gå å ikke føle meg gravid i det hele tatt. Ingenting annet enn at jeg ser en stor mage,. Da er formen på topp og jeg føler jeg kunne løpt på fjellet. Andre dager må jeg dra meg ut av senga og halte meg rundt i huset fordi det er vondt i symfyse og diverse. Vet ikke hva som er vanlig. Venter og venter, jeg....
 
39+2 ift menstermin og lite action her også. Eneste som er annerledes de siste dagene (nettene) er noen kraftige kynnere. Skulle gjerne sluppet akkurat disse da det blir lite søvn.

Regner ikke med å føde før termin.
 
Last edited:
Stille før stormen :) med første merka jeg ingenting.. hadde ikke kynnere, ikke nedpress eller slim. Hadde det ikke vært for diger mage å dårlig bekken, hadde jeg ikke kunne sagt jeg var gravid.

Men to dager før han kom ut, var det i full gang med med murringer og ettervært gikk de over til å være rier.
 
Har heller ikke kynnere, ingen tak, ingen vondter. er 39+5 sålangt. Begynner å bli utålmodig!
 
Første gang hadde jeg ingen tegn før hun ble født 39+4. Knapt merkbare kynnere. Var sikker på jeg skulle gå over. Denne gangen har det vært mye modning og kynnere i en uke allerede. Så blir vel denne gangen jeg går over :crybaby2
 
Er seks dager på overtid og her varierer det fra dag til dag. Kan noen dager gå å ikke føle meg gravid i det hele tatt. Ingenting annet enn at jeg ser en stor mage,. Da er formen på topp og jeg føler jeg kunne løpt på fjellet. Andre dager må jeg dra meg ut av senga og halte meg rundt i huset fordi det er vondt i symfyse og diverse. Vet ikke hva som er vanlig. Venter og venter, jeg....

Uff, håper det skjer noe snart! Jeg og må ta meg i å glemme at jeg er gravid... :p
 
Stille før stormen :) med første merka jeg ingenting.. hadde ikke kynnere, ikke nedpress eller slim. Hadde det ikke vært for diger mage å dårlig bekken, hadde jeg ikke kunne sagt jeg var gravid.

Men to dager før han kom ut, var det i full gang med med murringer og ettervært gikk de over til å være rier.

Godt å høre! Satser på at det er slik med meg og da... :p
 
Første gang hadde jeg ingen tegn før hun ble født 39+4. Knapt merkbare kynnere. Var sikker på jeg skulle gå over. Denne gangen har det vært mye modning og kynnere i en uke allerede. Så blir vel denne gangen jeg går over :crybaby2


Hvordan begynte fødselen sist da, med rier?:) satser på du slipper å gå over! Lenge igjen til termin?:)
 
Samme her...... ekstremt utålmodig og! Var på tur idag og falt i sluddet... mer murringer nå, så kanskje..? :p

Oi falt du? Da burde du ringe føden og få en sjekk med en gang! viktig å forsikre seg om at morkaka ikke løsnet :)
 
Hvordan begynte fødselen sist da, med rier?:) satser på du slipper å gå over! Lenge igjen til termin?:)

Begynte med rier av og på i litt over 1 døgn. Men så kom jeg inn på føden med 6 cm åpning ;-) Hvor vannet ble tatt og 2 timer senere var det trykketid.

Har 11 dager igjen til termin.
 
39+4 og absolutt ingen tegn til fødsel! Har hatt masse kynnere fra uke 17 i svangerskapet, og tilogmed de er borte.... andre som har det sånn? :p Og evt har en gladnyhet om ingen tegn, for så plutselig gå i fødsel? :p

Å jadda . Har kun hatt kynnere de siste kveldene, ingen som har vært vonde. Men her sitter jeg med ei lita tulle som jeg hadde 2,5 time etter første vondte :p
 
Back
Topp