Ingen tegn til eggløsning på ultralyd

Isond

Elsker forumet
Hos gynekolog i dag, kunne hun hverken se tegn til at eggløsning har vært, eller at eggløsning skal skje denne syklusen. Føler meg helt knust. Prøver å klamre meg til et latterlig lite håp: Hun sa det var veldig skyggete på skjermen, mørkt, så det var vanskelig for henne å se og måle eggene som var der. Spurte om det kunne være at noen egg kunne være skjult og ikke komme fram på skjermen? Hun sa kanskje, men liten sjanse for det.

På ene siden var det bare to små egg, på den andre 4-5, men største bare ca. 4mm. Jeg er på CD12 nå. Vanligvis får jeg eggløsning på denne dagen, eller tidligere. Har i tillegg tatt firedobbel letrozol denne syklusen, så blir jo ekstra motløs.

Har testet etter eggløsning fra CD9, siden den ofte kommer ganske tidlig. Ikke fått positiv enda, men har stort sett testet en gang per dag. Hadde eggløsningsslim på CD9, og bittelitt på CD10. La inn aksjer morgen CD11 (som jeg jo nå tenker kan ha vært for sent, om jeg i det hele tatt har hatt eggløsning).

Er det noen som har opplevd noe lignende, og at de likevel hadde eggløsning den syklusen? Om jeg f.eks. hadde eggløsning i går, eller på tirsdag, vil en gynekolog alltid kunne se at den har skjedd?
 
Om noen har erfaring med kort lh-topp, kan jeg ha gått glipp av toppen og at eggløsning kanskje har skjedd? At den skjedde så nylig at det var derfor hun ikke så tegn til den på ultralyd? Klamrer meg til halmstrå her sikkert.
 

Vedlegg

  • A25BCEC4-CC4F-42A4-94A0-C5D2A50B5466.png
    A25BCEC4-CC4F-42A4-94A0-C5D2A50B5466.png
    564,1 KB · Visninger: 21
Hei!

Jeg hadde en slik superkort topp forrige måned. Testet på morgenen, negativ- tok en test samme kveld- råpositiv!

Morgenen etter var den negativ igjen.

Jeg hadde ikke tenkt å teste den kvelden, så hadde jeg ikke gjort det hadde jeg gått glipp av hele greia.

Så det er håp i halmstrået! ;)
 
Back
Topp