Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
DU VETT ALDRI PLUTSELIG SETTE DET SKIKKELIG I GANG,DU HE IALLEFALL KJENT AT NÅGE GJØR SEG KLART[:)]DET E ET GODT TEGN.....HE AU HATT DET SÅNN SOM DEG I SNART TO UKE,MED MASSE FALSKE RIER OG VONDE TAK...HÅBE AT EG E VIDE SOM EI LÅVEDØR DÅ NÅR EG SKA FØDA[:D][:D][:D][:D]SIDEN DET HE GJORT VONDT SÅÅÅ LENGE... ME HE VEL TERMIN SAMME DAG,OG DET E JO IKKKJE LENGE TE NÅ... STÅ PÅ IKKJE MIST MOTET..
takk for svar...
jeg mister tro når været blir såååå varm i tillegg til alt dette...ok skal slutte klage...som du sier er det jo bare litt igjen til termin...4dager jippi :)
skal ta det med ro og ikke stresse...
Hømm... Dere har hatt kynnere/ rier og ennå ikke kommet til terminen, mens her sitter jeg 4 dager over og har ikke kjent en dritt! Tenker dere begge kommer til å føde før meg jeg.
nei da...du føder før meg...det har ingenting med tegn å gøre...kjenner 2 damer som har født før termin uten å kjenne et eneste tegn...jeg veit jo at den her ungen vil bli der inne lenge ...hun har sagt det til meg idag hehe...da får hun vel bare ligge opp-ned hvis det e sånn hun vil ha det hihi :)
Hehe, ja denne har også ligget opp ned i lange tider. SÅ hvis h*n vil ha det på denne måten så... Skal nok prøve å gjøre det mest mulig ubehagelig for h*n å være der inne [;)] Men... det er jo vanlig å kjenne NOE er det ikke? Er jo ikke antydning i det hele tatt her... ÅÅÅÅ JEG ER SÅ LEI AV Å IKKE VIIIITEEEEEEE! Hmmm... tror varmen må ha gått til hodet på meg i dag, tuller jo helt av her [8D]
ja det e vanlig å kjenne noe...men mamman min fortalte meg at hun kjente ingen tegn,ikke noe mase rier,ikke noeee som har med modning å gjøre...bare litt stikking der nede til dagen hun fødte alle 3 av oss...hehe...og det betyr ikke at man får vanskeligere fødsel for det for hun hadde veldig lette fødsler...
jeg sitter her nå og drømmer om at vannet går (haha) og forteller meg selv "åååh bare tenk hvor deilig det hadde vært"...ja tror varmen har gått inni hode på meg å... :)