Ingen symtomer

fargerike

Blir kjent med forumet
Jeg er seks uker på vei på torsdag. Jeg kjenner ingen ting. Jeg er ikke kvalm. Jeg har ikke humørsvingninger, og jeg er ikke mer trøtt enn vanlig.

Men jeg har ikke fått mensen da, og jeg har tatt flere tester, så jeg kan vel ikke tvile på at det er sant likevel?

Neida det er ingen ting å tvile på. Mange merker ikke noe :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Mange som ikke har symptomer, og det går like fint. :) Bare å nyte en symptomfri tilværelse. ;)

her var jeg kvalm litt en dag, så forsvant det igjen heldigvis =) er ødelagt av tretthet på morningen, men det kan jo være pga at jeg står opp 06-06:30 med ei annen lita ei, men kjenner jeg er trøttere og trenger mer søvn, men har heller ikke noen andre symptomer =) kanskje murringen men den er jeg så vandt til nå at jeg ikke merker den annet enn når noen prater om symptomer :P

Jeg er seks uker på vei på torsdag. Jeg kjenner ingen ting. Jeg er ikke kvalm. Jeg har ikke humørsvingninger, og jeg er ikke mer trøtt enn vanlig.

Men jeg har ikke fått mensen da, og jeg har tatt flere tester, så jeg kan vel ikke tvile på at det er sant likevel?
Har ikke mye symptomer her heller, kjente litt igår, men idag har jeg kun ømme bryster.

Det er nok vanlig det også :) tror ikke du skal bekymre deg

Jeg tror det er fordi vi har venta så lenge på dette her, at jeg synes det er så pussig. Jeg har jo kjent allslags symptomer i flere år, uten å noen gang vært det før denne måneden.

da er du heldig:) skjønner usikkerheten, men alt er nok bra:)

jeg har sålang lite som får meg til å føle meg spesielt gravid, men er bare 5 uker på vei, så det kommer nok snikende

nr 3 ventes 21.02.14♥

Nyt det så lenge det varer:) kvalmen kom snikende midt i uke 6 her å er 8 uker i morgen å den har bare blitt verre.

termin 2 februar med skatt nr 4♥

Jeg bytter gjerne med deg:)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Har det ganske likt her, ingen kvalme og kjenner meg ikke spesielt gravid. Har hatt ømme nipler og halsbrann i periode veldig greit for da takler jeg å jobbe så kan jeg snart ta ferie med god samvittighet :)

Bare vent ;-P Jeg merka ikke en dritt før mot slutten av uke 6. Nå er det litt sånn at symptomene kommer og går litt. Tror det er normalt :-) Nyt de dagene du ikke merker noe. Det betyr ikke at det er noe galt.

Jeg hadde ingen symptomer med mine to første. Var på ul i uke 12 med begge bare for å få bekreftet at det var noe der ;-)

I går var vi på festival. Da måtte vi gå hjem flere timer før planlagt for jeg ble så sliten at jeg hulkegråt på konserten. Haha.

Back
Topp