ingen symptomer

ml

Første møte med forumet
noen som har termin i mars og ikke kjenner noe verdens ting? jeg har ikke et eneste symptom, og syns nesten det er litt rart? noen andre som har det slik? kanskje det er litt tidlig enda? termin 13.mars

Heisan! Er det første gang du er gravid? Første gang med meg kjende jeg ingen ting, viste ikke jeg var gravid før jeg var 6 uker. Denne gangen kjenner jeg alt!!!!! Ømme bryster, kvalm, humørsvingniger(veldig...) stikk i mangen og veldig "luftig"... Jeg har termin 14. mars. Hadde en SA i januar i 5. uke så håper det går bra denne gang.[:)]

Lykke til!!

Hei,

jeg har ikke termin i mars, men nå om noen dager. Kan likevel dele med deg at ikke jeg heller kjente noe de første ukene. Mitt svangerskap har gått fysisk "stille forbi". Svært få plager, ingen spesielle tegn til at jeg var gravid før jeg var ca 3 mnd på vei.

Nå er jeg psykisk drittlei, men det er vel helt vanlig på slutten av et svangerskap!?[&:]

Prøver å tenke på å nyte tiden med min mann og meg selv til det fulle før vi blir 3, men skulle gjerne født i går...[;)]

Lykke til med svangerskapet ditt, og nyt at du ikke har noen plager. De er ikke å foretrekke tror jeg!

Hei .. Ville bare si at jeg har termin 12 mars :-) Og merker heller ingen verdens ting. Tror bare vi må nyte det så lenge vi kan . For med første mann var jeg dårlig hele tida. Klem

Hei!

Jeg er nå gravid med mitt 2. barn. I første svangerskap kjente jeg nesten ingenting..Men nå er symptomene betydelig mye sterkere. Stikking i magen og ømme bryst...

Tusen takk for beroligende svar alle mann, setter veldig pris på det! Skal til første kontroll hos fastlegen imorgen, blir spennende.
klem m

Hei! Jeg er for det meste kvalm, litt humørsvingninger, men jeg kjenner heller ingen stikking i magen eller lignende smerter. Har termin 13. mars

Hei!
Jeg har termin 12.mars og det eneste symptomet jeg kjenner er litt ømme bryster. Skal ikke til legen før i begynnelsen av august- legen har ferie frem til da. Dette engster meg litt, men har hørt jeg ikke trenger å stresse med å komme meg til lege. LYkke til videre alle sammen[;)]

Back
Topp