Ingen symptomer

Strikkemammaen

Betatt av forumet
*Aprilbaby 2018*
Jeg kjenner at jeg blir litt stresset over at jeg ikke har noen svangerskapssymptomer. Er det flere som meg? er 4+5 i dag.
 
Det er like vanlig å ikke ha symptomer som å ha mange:) Bare tenk på de som går gjennom hele svangerskapet uten å vite at de er gravid! Jeg hadde lite symptomer med forrige mann, og ingen symptomer helt i starten. Stresset mye over det. Fikk en frisk og fin gutt til slutt;)
 
Nyt det!! Jeg hadde ingen symptomer før uke 6. Nå er jeg halvdau. Med førstemann hadde jeg ingen symptomer før magen kom i uke 17-ish
 
Tenker du er veldig heldig!:happy:
Når det er sagt, hadde jeg det sånn med nr en selv, og klarte ikke helt å tro på graviditeten før OUL og jeg kjente liv:p
Nå har jeg hatt ei uke med masse symptomer som nå plutselig er helt borte... kommer mye rare tanker da... men prøver å berolige meg med at så lenge jeg ikke blør eller har smerter er mest sannsynlig slt i orden:happy:
 
Takk for oppmuntringen, jenter man får så mye rare tanker. Dette opptar en stor del av hjernekapasiteten min om dagen må jeg si
 
Jeg hadde nesten ingen symptomer på 4+5 jeg heller. Det er fortsatt tidlig. Første gangen kom det først etter 7 uker, denne gangen ved 6 uker.
 
Ja, nyt det, det skal fort nok merkes at man er gravid :hilarious: du skal ha masse av tid å kjenne det:p
 
Jeg skjønner at det er skummelt, og at man kanskje kan få følelsen av at noe er galt/at man ikke er gravid.

Men når man vet at det er like vanlig med symptomer som uten, så ville jeg prøvd å slappe av. Skulle på en måte ønske at jeg hadde færre symptomer. Denne kvalmen er helt ødeleggende, selv etter at den ble litt bedre. Ikke noe jeg unner noen!
 
Takk for oppmuntringen, jenter man får så mye rare tanker. Dette opptar en stor del av hjernekapasiteten min om dagen må jeg si

Skjønner deg veldig godt! Det er så abstrakt og usikkert i starten der. Og man får jo litt skjevt bilde av hvor ofte det går galt av å lese på forum. Man skulle jo tro typ 80% endte i SA eller MA. Men det er jo selvfølgelig egentlig ikke tilfelle.
 
5+0 og ingen symptomer her heller. Hadde det ikke forrige gang heller før bekkenløsningen tok meg i uke 17-ish. Måtte ta en ny digital for å se om det var noe stigning fra sist og det var det heldigvis :p
 
Godt at det er fler! :smiley-ashamed004Jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det. Og man er kanskje heldig når man ikke er så preget av svangerskapet så man fungerer i jobb og hverdag :)
 
Skjønner deg veldig godt! Det er så abstrakt og usikkert i starten der. Og man får jo litt skjevt bilde av hvor ofte det går galt av å lese på forum. Man skulle jo tro typ 80% endte i SA eller MA. Men det er jo selvfølgelig egentlig ikke tilfelle.

Heldigvis så er det ikke slik! :happy:
 
Jeg er 8 uker i dag. Dagene mine varierer veldig. Ene dagen kjenner jeg ingenting mens neste dag er jeg kvalm og drit trøtt og ikke noe energi. Eller hodepine. Alltid like spennende å våkne om morgenen å se hvilken form man har :shy: Jeg våkner alltid dødssulten da, haha!:banghead:
 
Jeg er 8 uker i dag. Dagene mine varierer veldig. Ene dagen kjenner jeg ingenting mens neste dag er jeg kvalm og drit trøtt og ikke noe energi. Eller hodepine. Alltid like spennende å våkne om morgenen å se hvilken form man har :shy: Jeg våkner alltid dødssulten da, haha!:banghead:

Åh, TAKK! Du redda dagen min. Her varierer det også veldig. Gjør meg livredd. Godt at flere også har det sånn. Virker som enten folk har symptomer hele tiden eller så har de ikke i det hele tatt. Men her er dagene vidt forskjellige:nailbiting:
Prøver å bare være glad til. Forrige svangerskap spydde jeg helt til uke 35. Ønsker jo ikke det igjen. Men litt ømme pupper som er her hver dag hadde vært greit :p
 
Back
Topp