Jeg kjenner at jeg blir litt stresset over at jeg ikke har noen svangerskapssymptomer. Er det flere som meg? er 4+5 i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, nyt det, det skal fort nok merkes at man er graviddu skal ha masse av tid å kjenne det
![]()

Takk for oppmuntringen, jenter man får så mye rare tanker. Dette opptar en stor del av hjernekapasiteten min om dagen må jeg si
Jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det. Og man er kanskje heldig når man ikke er så preget av svangerskapet så man fungerer i jobb og hverdag Skjønner deg veldig godt! Det er så abstrakt og usikkert i starten der. Og man får jo litt skjevt bilde av hvor ofte det går galt av å lese på forum. Man skulle jo tro typ 80% endte i SA eller MA. Men det er jo selvfølgelig egentlig ikke tilfelle.

Jeg er 8 uker i dag. Dagene mine varierer veldig. Ene dagen kjenner jeg ingenting mens neste dag er jeg kvalm og drit trøtt og ikke noe energi. Eller hodepine. Alltid like spennende å våkne om morgenen å se hvilken form man harJeg våkner alltid dødssulten da, haha!
![]()