Ingen symptomer!...

mama3

Flørter med forumet
Hei dere,
Jeg er 4. gangs gravid, og har absolutt ingen symptomer!! Er ikke det litt rart? De andre gangene har jeg hatt veldig ømme bryster, og skjerpet lukt og smaksans. Jeg er superbekymret for at det ikke er noe liv, og ser ikke frem til UL på fredag...er 6+5 uker i dag.
Kan svangerskap være så forskjellige??

Jeg vet at jeg skal være takknemlig for tre friske barn, og det er jeg selvsagt, men likevel er jeg bekymret og lei meg..

Naturligvis er du bekymret og lei deg! Det forstår jeg godt. Selv om du har tre friske fra før, så gir det deg da ikke mindre rett til å være bekymret. :)
Nå er jeg ganske sikker på at svangerskapene til en og samme kvinne kan være kjempe forskjellige fra hverandre! (Snakker ikke ut av erfaring, da mine ligner veldig på hverandre, men...) Og det er dessuten like normalt å ha mange symptomer som å ha ingen. Håper du klarer å slappe av litt fram til fredag, og at du bare får gode nyheter! :)

Hei :)
Jeg er også 4. Gangs gravid og hadde det akkurat på samme måte som deg. Jeg har vært superdårlig med de tre første og denne gangen merket jeg absolutt ingenting. Helt til jeg våknet opp 6+3... Det var som en bryter var skrudd på over natta og jeg var bare kjempedårlig! Ble liggende i senga store deler av dagen, og siden den dagen har jeg bare blitt verre egentlig, er nå 8+1

Så det kan være det plutselig kommer, det er bare du som har begynt å vente på symptomene litt for tidlig :-)

Krysser fingrene for at alt er fint :)

6+4 her og ingen symptomer annet enn større bryst.
Jeg var på tidlig ul og fikk se lille hjerte slå. Jeg er også 4gangs gravid. Det er stor forskjell på den graviditeten her og forrige:)
Håper dette er noe beroligende for deg å lese. skjønner en blir bekymret, men prøv å slappe av:)

Det er som å ta på et nytt antrekk for hver graviditet :)

Her er det tredjemann på vei, og keg kjenner også svært lite symptomer. Husker med andremann at det ikke var like voldsomt som med første, så jeg har tenkt at kroppen gjerne venner seg mer og mer til alle graviditetshormonene for hver gang, og dermed reagerer litt mildere for hver gang også :-)

Jeg er 3. gangsgravid, og dette sv.skapet er veldig annerledes fra de andre to!! De andre har jeg kun hatt ømme pupper i starten og tisset mye. Denne gang er jeg super vond i hodet og veldig kvalm... :)

Jeg har også 3barn fra før og merker ingenting enda, litt trøttere enn vanlig men det er alt...

Ja, puppene mine har blitt sinnsykt ømme over den siste dagene.. :) er ikke godt og gå med vanlig bh, bare sportsbh her nå:)

Vil også bare si: man kan faktisk engste av seg symptomer! Min tante er lege, og forklarte at man kan engste av seg symptomer på samme måte som man kan utsette sin egen mens (ved at man tenker mye og bekymrer seg, stress)

Hei dere,
Jeg er 4. gangs gravid, og har absolutt ingen symptomer!! Er ikke det litt rart? De andre gangene har jeg hatt veldig ømme bryster, og skjerpet lukt og smaksans. Jeg er superbekymret for at det ikke er noe liv, og ser ikke frem til UL på fredag...er 6+5 uker i dag.
Kan svangerskap være så forskjellige??

Jeg vet at jeg skal være takknemlig for tre friske barn, og det er jeg selvsagt, men likevel er jeg bekymret og lei meg..
Mitt første svangerskap hadde jeg INGEN symptomer i det hele tatt. Bare en voksende mage.
Nå er jeg kvalm, trøtt, ømme bryster og hodepine.
Så ikke stress :)

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Back
Topp